TRS 85-vuotisjuhlakilpailu

Kilpailu on viety onnistuneesti läpi. Lämpimät kiitokset kilpailijoille, tuomareille, yleisölle ja yhteistyökumppaneille! Sekä erityisesti TRS:n mahtaville toimihenkilöille, jotka tekivät huikean määrän talkootyötä viikonlopun aikana.

Tiedote kilpailun kulusta
Kilpailun tulokset tästä linkistä
Tervetuloa taas ensi vuonna!

Kilpailua olivat tekemässä TRS:n tehoväki:
Janette Ahola
Leena Virta
Tiiu Vorne
Anna-Kaisa Vuorinen
... sekä he, jotka unohtivat kirjoittaa nimensä talkoolistaan :)

Sekä loistavat tuomarit:
Päivi Anttila
Kaija Borup
Tarja Huttunen
Jorma Kainulainen
Satu-Maria Jauhiainen
Kira Kanerva
Kalle Nykänen
Salla Rassa-Salakka
Nina Soilammi
Katariina Torkkola
Maisa Torkkola (tuomariston pj)
Kirsi Tuominen
Sari Vekka

Tampereen Ratsastuskeskuksessa kilpaillaan 28.-29.5.2011 kansallinen kouluratsastuskilpailu, joka on samalla myö Tampereen Ratsastusseuran 85-vuotisjuhlakilpailu. Kilpailun yhteydessä järjestetään myös aluetason vammaisratsastusluokat.

Yleistä tietoa

Kilpailu on yleisölle maksuton. Paikalla on monipuolinen kahvio sekä hevostarvikemyyntiä.

Kilpailu ratsastetaan Tampereen Ratsastuskeskuksen suurella hiekkakentällä. Kilpailupaikalle on helppo ajaa (tutustu ajo-ohjeeseen) ja henkilöautoille on varattu pysäköintitilaa. Useat Tampereen kaupungin bussilinjat pysähtyvät noin viiden minuutin kävelymatkan päässä kilpailupaikalta. Syötä Tampereen kaupungin Reittioppaalle määräpaikaksi Niihamankatu 18.

Ohjelma ja aikataulu

Kilpailun tarkka aikataulu julkaistaan noin viikkoa ennen kilpailu.

Lauantaina kilpaillaan kansallisten Ponicupin ja Junioricupin ensimmäiset osakilpailut, kaikille ratsukoille avoin kansallinen helppo A-luokka sekä vammaisratsastuksen alueluokat.

Sunnuntaina kilpaillaan vammaisratsastuksen Kür-luokat, suomenhevosten kansallinen luokka, kaikille avoin kansallinen vaativa B -luokka ja kilpailun huipentumana vaativa Prix de St. Georges -luokka, jossa jaetaan Tampereen Malja -kiertopalkinto.

Voit tutustua kilpailukutsuun ja ilmoittautuneisiin ratsukoihin Kilpailupalvelussa.

Yhteystyökumppanit

Kilpailun järjestää Suomen suurin ratsastusseura, 85-vuotias Tampereen Ratsastusseura - Tammerfors Ridklubb ry.

Kilpailun mahdollistavat kanssamme
Autotalo Laakkonen
Bob & Piaffe
Horseforte Oy
Juhlakeskus Mancester

Kukkari
Marja's Horse Shop
Suomen Hippos

Yritys! Haluatko mukaan kilpailuun? Ota yhteyttä kilpailunjohtaja Riina Lahtomäkeen (050 317 3944, lahtomaki@gmail.com) tai kilpailujaoston sihteeriin Anni Kallioon (041 700 0131, anni e kristallia.net (korvaa e)).

Lisätietoja

Kilpailun tiedottajana toimii Laura Metsänen (050 595 4126, laura.metsanen@gmail.com). Voit ottaa yhteyttä myös kilpailunjohtaja Riina Lahtomäkeen (050 317 3944, lahtomaki@gmail.com) tai kilpailujaoston sihteeriin Anni Kallioon (041 700 0131, anni e kristallia.net (korvaa e)).