Horze KaamosCup

Horze Mini- ja KaamosCup 2013-2014
Tampereen Ratsastusseura ry ja hevostarvikeliike Horze jatkavat yhteistyötä KaamosCupin (eli hallikauden drive-in kilpailujen) merkeissä myös tänä vuonna.

Kilpailusarjan päämääränä on paitsi kannustaa siistiin puhtaiden ratojen ratsastukseen alemmilla tasoilla, myös tarjota kansallisen tason ratsukoille mahdollisuus pitää yllä kilpailurutiinia.
Jokaisessa osakilpailussa on luokkia ristikoista aina 120cm tasolle asti. Arvostelu kaikissa luokissa on A.0.0., eli puhtaat radat palkitaan voittajaruusukkeella radalta poistuessa.

MiniCup kilpaillaan korkeuksilla ristikot-80cm, ja varsinainen KaamosCup 90-120cm luokissa.
Finaaleihin kvaalaavat eniten puhtaita ratoja neljän osakilpailun aikana omassa sarjassaan tehneet ratsukot. Finaaleissa arvosteluna on tyyliarvostelu.

Horze KaamosCupin osakilpailut kaudella 2013-2014:
1. 1.9.2013
2. 27.10.2013
3. 8.12.2012 (Pikkujoulukilpailu!)
4. 12.1.2014
5. 9.2.2014 (Finaalikilpailu)

Ilmoittaututuminen tapahtuu viime vuonna hyväksi ja tehokkaaksi havaitun, maksuttoman seuraKIPAn kautta. Myös kutsut ja tulokset julkaistaan siellä.

seuraKIPAan pääset seuraavalla tavalla:  http://kipa.ratsastus.fi/ -> seurakilpailu -> esteratsastus -> Häme -> valitse kilpailu kalenterista
Julkaistut kutsut näkyvät vihreinä ja niitä voi klikata. Vielä julkaisemattomien kilpailujen pohjaväri on oranssi.

Jokainen ratsastaja voi lunastaa itselleen maksuttoman seuralisenssin, mikäli hänellä ei ole alue- tai kansallista lupaa ennestään.
Hankithan lupasi ajoissa! Luvan päivittymiseen KIPAan menee muutama päivä. Sen hankkimiseen löydät selkeät ohjeet SRL:n sivuilta täältä.

VAIN Ratsastuskoulut voivat halutessaan ilmoittaa useamman oppilaan ilmoittaa heidät kaikki tarvittavine tietoineen samalla sähköpostilla osoitteeseen anni.kallio.trs@gmail.com.
Kaikki muut ennakkoilmoittautuvat seuraKIPAn kautta. Sähköpostitse tulleet yksittäiset yksityishenkilön tekemät ilmoittautumiset  tulkitaan jälki-ilmoittautumisiksi.
Jälki-ilmoittautuminen (ts. muuta kuin KIPAn kautta tulevat ilmoittautumiset) on edelleen mahdollista jälki-ilmoittautumismaksulla; myös kilpailupäivänä.

Horze KaamosCupin säännöt löydät seuraKIPAsta kunkin kutsun liitetiedostoista pdf-muodossa.
8.12. paikalla on myös Horzen myyntirekka. Tervetuloa jouluostoksille!

Horze Mini- ja KaamosCup 2012-2013

Tampereen Ratsastusseura ja uusi pääyhteistyökumppanimme Horze pyöräyttävät tutun KaamosCupin käyntiin.
Seurakilpailusarjan uusi virallinen nimi tällä kaudella on Horze KaamosCup.

Horze KaamosCupin osakilpailut kaudella 2012-2013:
1. 30.9.2012
2. 4.11.2012
3. 9.12.2012 (Pikkujoulukilpailu!)
4. 13.1.2013
5. 10.2.2013 (Finaali) Finaalin tulokset löydät klikkaamalla oikean laidan kuvia

Tänä vuonna olemme siirtyneet käyttämään kaikille maksutonta seuraKIPAa kilpailuihin ilmoittautumiseen.
( http://kipa.ratsastus.fi/ -> seurakilpailu -> esteratsastus -> Häme )

Kaikki muut ennakkoilmoittautuvat seuraKIPAn kautta. Sähköpostitse tulleet yksittäiset yksityishenkilön tekemät ilmoittautumiset voidan jättää huomiotta tai tulkitaan jälki-ilmoittautumisiksi.

Horze KaamosCupin säännöt löydät seuraKIPAsta kutsun liitetiedostosta pdf-muodossa.
30.9. paikalla on myös Horzen myyntirekka. Tervetuloa ostoksille!

Horze MiniCupin lopputulokset
Horze KaamosCupin lopputulokset