Hevostarvikkeiden kirpputori

Löydä uusia ihania tarvikkeita ja tuo kaapin perälle hautautuneet hevosaarteesi sunnuntaina 1.4.2012 Niihamaan Match Shown yhteydessä järjestettävälle hevostarvike kirpputorille!

Myyntiin menevät tavarat pitää varustaa lapulla, jonka toisella puolella lukee tuotteen hinta ja toisella puolella tuotteen myyjän nimi. Kaikki myyntiin tulleet tuotteet laitetaan esille ja myydään TRS:n toimesta. Kirpputorin ja Match Shown päätyttyä tuotteita myyntiin tuoneet voivat noutaa saamansa tuotot ja myymättä jääneet tavaransa kirpputorilta pois.

Myytävät tuotteet tulee tuoda paikalle klo 10-11, jotta ne saadaan esille ajoissa. TRS veloittaa myydyistä tuotteista 15% myyntiprovision. Muistathan tuoda tuotteet myyntiin pestyinä.

Tässä nyt helppo ja loistava mahdollisuus saada kaappiin lisää tilaa ja tuoda tilalle uusi ihanuuksia!

HUOM! Muistathan, että maksuvälineeksi käy vain käteinen, niin kahviossa kuin myös kirpputorilla.

Esimerkki hintalapusta. Jos pelkäät, että nimesi sekoitetaan johonkin toiseen henkilöön, voit lisätä nimikirjaimia tms.