Talkoolaiset

Jokaiseen kilpailuun tarvitaan useita toimihenkilöitä mm. kansliaan, tuomaritorniin ottamaan aikaa, kuuluttamaan tai laskemaan pisteitä, radalle nostelemaan puomeja, lähetiksi, sihteeriksi, portinavaajaksi tai verryttelyn valvojaksi.

Aikaisempaa kokemusta toimihenkilötehtävistä ei tarvita, sillä kaikkiin tehtäviin saa aina opastuksen. Kilpailuiden johtaja arvioi mihin tehtäviin talkoolaiset ovat sopivia ja koulutusta järjestetään tarpeen mukaan. Joihinkin tehtäviin tarvitaan Ratsastajainliiton lisenssikoulutus (este- ja koulutuomarit, ratamestarit ja stewardit). TRS maksaa lisenssikoulutukset jäsenilleen, kun he sitoutuvat olemaan käytettävissä TRS:n kilpailuissa.

Talkoolaisille on tarjolla ruokaa  (lounas & kahvi) kilpailupäivän aikana.

Toimihenkilöitä koskeviin kysymyksiin vastataan valmennus- ja kilpailujaostosta  trs.kilpailut@gmail.com. Alla olevalla lomakkeella voit kertoa, että olet halukas talkoilemaan.

Miten talkoolaisia palkitaan

Talkootöihin osallistumalla saat etua mm. TRS:n järjestämien kilpailujen lähtömaksuihin ja seuratekstiileihin. TRS ostaa myös ratsastustunteja, joille voi päästä talkoolaisena. Vuosittain pyritään myös järjestämään tapahtumia tai matkoja, joihin aktiivisimmat talkoolaiset voivat osallistua.

Toimihenkilönä näet kilpailut aitiopaikalta ja tutustut muihin mukaviin TRS:n jäseniin! Ja mikä tärkeintä, talkoolaisena vaikutat lajimme kehittymiseen.

Talkoolaisia kysellään kilpailu- ja tapahtumakohtaisesti TRS:n netti- ja Facebook-sivuilla. Myös kilpailu- ja valmennusjaoston sähköpostilistalla kysellään usein talkoolaisia. Jos olet kiinnostunut toimimaan talkoolaisena TRS:n kilpailuissa ja tapahtumissa, täytä alla oleva lomake, niin osaamme ottaa sinuun yhteyttä, kun talkoolaisia tarvitaan. Lomakkeen täyttäminen ei tarkoita, että sitoudut tulemaan kaikkiin TRS:n kilpailuihin ja tapahtumiin, vaan mukaan voi tulla silloin, kun omaan aikatauluun sopii.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.