Hanna Heiskasen oppimispäivä seuravalmennettaville

Hanna Heiskasen oppimispäivä seurakouluvalmennettaville ja juniori-ikäisten vanhemmille järjestetään lauantaina 26.10. klo 10-15 Tampereen ratsastuskeskuksen kilpailumaneesin kahviossa. Mukaan ovat tervetulleita myös muut Hannan oppilaat ja ratsukoiden tukijoukot. Lisätietoja oppimispäivästä löydät alla olevasta dokumentista.

Mukanaolosi vahvistat ilmoittautumalla alla olevalla lomakkeella keskiviikkoon 23.10. mennessä ja maksamalla osallistumismaksun seuran tilille FI3145030010128415 viitteellä 26107. Ota maksukuitti mukaan oppimispäivään. Voit myös tulla ilman ennakkoilmoittautumista paikan päälle, mutta tällöin hinta on kalliimpi. Maksun voi kuitata myös talkoopisteillä (seuravalmennettavat 20 pistettä, muut 30 pistettä).

HH Training suosittelee kaikkia tämän hetken valmennettaviaan suhtautumaan tähän kuten kilpailukutsuun! Eli järjestäkää aika tälle asialle, sillä täällä luodaan suuntaviivat yhteiselle konseptille!