Stewardikoulutus

Aluestewardikurssi

Aika: 9.-10.11.2013(la-su)
Paikka: Tampereen Ratsastuskeskus, ison maneesin kahvio
Tilaisuuden järjestäjä: Tampereen Ratsastusseura ry yhteistyössä SRL Hämeen alueen kanssa
Kouluttaja: Matti Kuusi (FEI steward, kaikki lajit)
Vastuuhenkilö: Anni Kallio (kansallinen koulu- ja estestewardi)

Aluestewardikurssi on kaksipäiväinen.
Tutustu vaatimuksiin ja ohjelmaan tarkemmin sivun alalaidassa olevassa pdf-tiedostosta.

Vaikka kurssi onkin suunnattu toimihenkilöoikeutta vasta tavoitteleville, ovat myös jo lisenssin omaavat stewardit tervetulleita osallistumaan tai vaikka vain kuuntelemaan.
Paljon hyödyllistä tietoa jaossa!
Kurssille pääsyvaatimuksena ovat:
- vähintään 22 vuoden ikä
- suositus omalta seuralta tai kahdelta voimassaolevan toimihenkilöoikeuden omaavalta henkilöltä.
- vähintään kolme vuotta kokemusta ratsastuksen kilpailutoiminnasta kilpailijana, toimihenkilönä, hevosenhoitajana, opettajana, valmentajana tms.
Mikäli kurssilla on tilaa, otamme kuunteluoppilaita jotka eivät täytä em. vaatimuksia. Kysy rohkeasti!

Kurssin ja kokeen lisäksi suoritetaan harjoittelut, joniden jälkeen voi anoa toimihenkilöoikeuksia.

Kursseille on tuotava mukanaan kilpailusääntöjen yleinen osa  sekä koulu- ja esteosa (KS I, KS II, KS III ).
Säännöt löytyvät SRL:n nettisivuilta materiaalisalkusta.

Tiedustelut ja ilmoittautumiset 3.11.2013 mennessä Annille: anni.kallio.trs@gmail.com
Muista mainita ilmoittautumisen yhteydessä mahdolliset ruoka-allergiat.

Kurssin hinnat
la-su 60€ (30€/pv kuunteluoppilaille)
Hinta sisältää koulutuksen, kokeet, todistukset sekä ruokailut
Osallistumismaksu maksetaan etukäteen seuran tilille FI3145030010128415 viestillä ”oma nimi, stewardikurssi”. Kuitti esitetään ensimmäisenä koulutuspäivänä.
Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen tulleista peruutuksista ei hyvitetä maksuja.

Tampereen Ratsastusseura maksaa omien edustajiensa koulutuksen, mikäli he sitoutuvat olemaan käytettävissä seuran kilpailuissa toimihenkilötehtävissä toisinaan. Ilmoittaudu Annille.

Aikataulu (tarkentuu koulutusviikolla)

Lauantai 9.11.
n. 09.00-17:00
9:00 kahvi, 12:30 lounas, 15:00 kahvi