Match Show 27.4.2014

Tervetuloa Tampereen Ratsastusseuran ja Mansen Puttejen järjestämään hevosten ja ponien Match Show'hun sunnuntaina 27.4.2014 klo 11 alkaen! Näyttely järjestetään Tampereen ratsastuskeskuksessa (os. Niihamankatu 18, Tampere). Tuomarina toimii Outi Talvi.

Luokat
Näyttely on avoin kaikille hevosille ja poneille. Luokat jaetaan ilmoittautumisten perusteella mahdollisimman tasakokoisiksi.

Näyttelyssä palkitaan luokkavoittajat sekä BIS1, BIS2 ja BIS3. Lisäksi palkitaan parhaat esittäjät ikäluokittain. Mansen Putet palkitsee näyttelyn parhaan suomenhevosen. Lisäksi jaetaan muita erikoispalkintoja. Kaikki osallistujat saavat ruusukkeen ja kirjallisen arvostelun.

Erityismääräykset:

1. Ilmoittautumiset nettilomakkeella 18.4.2014 mennessä osoitteessa http://www.tampereenratsastusseura.fi/seuratoiminta/jasentapahtumat/match-show/match-show-27-4-2014/. Näyttelyyn otetaan 40 ensimmäistä ilmoittautunutta.
  2. Peruutukset osoitteeseen lahtomaki@gmail.com ensitilassa.
  3. Ilmoitettua hevosta/ponia ei saa vaihtaa toiseen.
  4. Osallistumismaksu TRS:n tai Mansen Puttejen jäsenille jäsenille 10 € / hevonen tai poni, muille 15 € / hevonen tai poni. Osallistumismaksut maksetaan TRS:n tilille FI3145030010128415 viitteellä 2704142 ilmoittautumisajan puitteissa. Kuitti näyttelymaksusta tulee esittää näyttelykansliassa.
  5. Näyttelyyn osallistuvien eläinten tulee olla terveitä eivätkä ne saa olla olleet tallissa, jossa on vasta esiintynyt tarttuvaa tautia. Rokotuksia ei tarkisteta.
  6. Ponit ja hevoset esitetään suitsittuna, ja niiden tulee olla kuljetuksesta purettaessa ja näyttelyalueella koko ajan suitsittuina kuten ratsastuskilpailuissa. Tämä määräys ei koske maitovarsoja ja yksivuotiaita.
  7. Esittäjän tulee käyttää kypärää ja orin esittäjän on oltava vähintään 18-vuotias.
  8. Järjestäjä ei vakuuta osallistujia eikä vastaa osallistuvien hevosten aiheuttamista vahingoista, joten huolehdithan omista ja hevosesi vakuutuksista.
  9. Luokkajaot ja aikataulut löytyvät ilmoittautumisosoitteesta viimeistään perjantaina 25.4.
  10. Näyttelypaikalla toimii hyvinvarustettu puffetti, jossa tarjolla suolaisia ja makeita herkkuja.
  11. Pysäköinti näyttelypaikalla tapahtuu opaskylttejä noudattaen.
  12. Ennakkotiedustelut Kirsi Linnanen-Haapakoski p. 040-5574091 tai kikehannele@gmail.com
  13. Kanslian numero näyttelypäivänä on 040 866 8088.
  14. Järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin.

Tervetuloa näyttelyyn Tampereelle!

Luokkajaot ja aikataulut

PDF-tiedostoLuokkajaot ja aikataulut (183 kB)
Luokkajaot ja alustavat aikataulut löytyvät oheisesta tiedostosta. Näyttely pidetään ulkokentällä.