Match Show -näyttelyt

Kuvat vuoden 2012 Aprillipäivän Match Showsta. Kuvaaja: Mirella Ruotsalainen

Tampereen Ratsastusseura järjestää vuosittain Match Show -näyttelyn.

Voit katsella menneiden näyttelyiden tuloksia pääpalstan vasemmalla puolella olevasta palkista.

Palkintojen (I- ja II -palkinnot) lisäksi palkitaan ruusukkein luokan 3 parasta, joista voittaja etenee BIS-kehään jossa jaetaan sijat BIS1-BIS3.
Erikoispalkinnot (mm. hienoimmat liikkeet, upeimmat jouhet, yleisön suosikki, parhaat esittäjät) jaetaan BIS-kehän yhteydessä.

Jokaiseen näyttelyyn julkaistaan erikseen kutsu ja ilmoittautuminen tapahtuu ilmoitetun määräajan puitteissa TRS:n nettisivuilla olevalla lomakkeella.

TRS pyrkii siihen, että joka näyttelyssä on läsnä vähintään yksi valokuvaaja, jolle hevosen voi halutessaan esittää ja tilata valokuvia.
Pienimuotoinen kuvagalleria julkaistaan kyseisen näyttelyn omilla sivuilla näyttelyä seuraavalla viikolla.