Tilojen vuokraus

Kahviotilojen vuokraus

Tampereen Ratsastuskeskuksen kilpailumaneesin kahviotilat ovat vuokrattavissa koulutusten, tilaisuuksien ja seminaarien pitoon. Keskukseen on helppo tulla niin julkisilla kulkuvälineillä kuin omalla autollakin. Kahvion vieressä on omaa pysäköintitilaa n. 100 henkilöautolle.

Kahviossa on istumapaikkoja n. 90 henkilölle. Tilassa on valkokangas, videotykki sekä flappitaulu. Kahvion yhteydessä on WC-tilat naisille ja miehille sekä lisäksi inva-WC.

Käytettävissä olevat keittiölaitteet: jää- ja viileäkaappeja, pystypakastin, pakastinarkku, jäätelöpakastin, juomakaappi, teollisuusastianpesukone, teollisuushella, teollisuus monitoimiuuni, lämmin ja kylmähaude (seisova pöytä), kahvin- ja vedenkeittimet, mikroja, 2 kpl kylmävitriinejä ym.
Käytettävissä on myös n. 70 kpl astiasto, ottimia ja ruokailuvälineitä sekä tarjoiluastioita. Lisäksi tiloissa on suuri määrä ruoanlaittovälineitä kulhoista kattiloihin ja tehosekoittimiin.

Kahviotilat luovutetaan siivottuina. Pois lähdettäessä ne joko siivotaan tai vuokranantaja tilaa siivouksen vuokralaisen laskuun.

Kilpailumaneesin kahviotilan vuokra kuluttajalle, hintaan lisätään alv 24 %

arkisin alle 8 h

12-24 h

pe-la tai la-su

koko viikonloppu pe-su  350€

Yhdistysten ja yritysten kahviotilan vuokraus sopimuksen mukaan.

Hintoihin ei sisälly pöytäliinat!

Myös tilaisuuden tarjoilut on tapauskohtaisesti mahdollista tilata kauttamme (aamiainen, kahvitus, lounas, päivällinen ym.)

Kahviotilojen tiedustelut: Nelli Eskola  nelli.trs@gmail.com

Maneesivaraukset

Maanantaista lauantaihin, kilpailuvaraukset ja seuran ulkopuolisten yhteistyökumppaneiden maneesivaraukset

laskutus@niihamariding.fi - pyydä tarjous.

Kilpailu- ja muut maneesivaraukset sunnuntaisin sekä kaikkina aikoina kahvio- ja tuomaritornitilojen varaukset

ansku.trs@gmail.com pyydä tarjous.

Tampereen Ratsastuskeskuksen vuokraus kilpailukäyttöön

Tampereen Ratsastusseura vuokraa sopimuskohtaisesti tilojaan toisille kokeneille ja osaaville kilpailunjärjestäjille.

Ratsastusalat:

Kilpailumaneesi: Kansainväliset mitat täyttävän (ratsastusala 40 x 90m) kilpailumaneesi on kuituhiekkapohjainen ja sillä voi järjestää mitä vain GP-tason estekilpailuista islanninhevosten askellajikilpailuihin. Kilpailumaneesin yhteydestä löytyvät kahvio ja sosiaalitilat sekä koko pitkän sivun pituinen katsomo.

Harjoitusmaneesi: Harjoitusmaneesissa on oma katsomo kahvioineen ja siellä voi järjestää kilpailuja, klinikoita ym. Kuituhiekkapohjainen maneesi on ratsastusalaltaan 22 x 76m.

Ulkokenttä: Hiekkapohjainen ulkokenttä on kooltaan 80 x 100 metriä.

Kaikkia ratsastusaloja huolletaan päivittäin.

Kalusto:

Estekalustoa löytyy vaikka kahteen kansalliseen rataan yhtä aikaa.

Kouluaitoja on kahden pitkän kouluradan verran. Safety systemsin kevyttä muoviaitaa.

Kalusto on hinnoiteltu erikseen.

Tietokoneet, tekniikka

• Sisäinen verkko langattomana laajakaistana.
  • Tuomaritornissa on palvelinkoneen lisäksi useampi sisäiseen verkkoon kytketty tietokone sekä tulostin.
  • Kilpailukansliassa myös oma tietokone ja tulostin.
  • Värillinen  monitoimi kopiokone.
  • Kuulutuslaitteet sisälle maneeseihin  ja ulkokentälle.