Equipe & KIPA - tulospalvelukoulutus

Equipe ja KIPA ovat nykyajan kilpailunjärjestämiselle Suomessa välttämättömiä välineitä.
Alue- ja kansallisissa kilpailuissa niiden käyttö on pakollista, mutta ne ovat jo useamman vuoden olleet myös seurakilpailujen järjestäjien tärkeitä työkaluja.

Equipe on ruotsalainen tulospalveluohjelma, joka on nimensä mukaisesti tulosten syöttöä ja muita käytännön tehtäviä varten. Equipeen paitsi tehdään lähtölistat, luokkien nimeämiset, tulokset, toimihenkilölistat ja hevosnumerot, myös antaa tulostaa koulupöytäkirjoja ja karsinoiden hevoskylttejä. Equipe tarjoaa mahdollisuuden myös reaaliaikaiseen online-tulospalveluun nimeltä Equipe Online.

KIPA on SRL:n kilpailupalvelu, jossa tehdään ja julkaistaan kilpailukutsut, ilmoittaudutaan ja johon ladataan tulokset Equipesta. Sen kautta myös jaetaan rankingpisteet ja tarkastetaan vuosimaksut ja lisenssit.

Niiden käytön osaaminen on ehdottoman tärkeää kilpailun järjestämisessä, ja niinpä koulutuksia järjestetään paitsi SRL:n ja sen aluejaostojen, myös seurojen toimesta.

Perustietoa ja käyttöohjeet sekä Equipeen että KIPAan löydät SRL:n sivuilta täältä. Tutustuthan jo ennen koulutusta perustietoihin molemmista.

TRS:n seuraava koulutus (taso 1, eli KIPAn ja Equipen peruskäyttö) on joulukuussa 2013.
Kouluttajana SRL:n  equipe-kouluttaja Anni Kallio.
Ilmoittaudu mukaan allaolevalla lomakkeella 13.12. mennessä
Voit myös ilmaista kiinnostuksesi 2-tason (erikoisluokat, ongelmat, ATU, RVIS jne) kurssia kohtaan. 2-taso järjestetään vuoden 2014 alussa.

TRS:n jäsenille koulutus on ilmainen, muiden seurojen jäseniltä 10e. Sisältää kahvitarjoilun.
Otathan mukaan oman kannettavan tietokoneen ja pyydät oman seurasi KIPA-tunnukset.
Koulutus järjestetään päivällä, ja sen kesto on n. 3 tuntia. Aloitamme klo 10.

Lisätietoja Annilta: anni.kallio.trs@gmail.com

Ilmoittaudun Equipe&KIPA -koulutukseen

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.