Hanna Heiskasen ja Katri Syvärisen oppimispäivä

Ennakkoilmoittautuminen on päättynyt. Mukaan mahtuu vielä! Ilmoittautuminen ja maksu mahdollista myös tulemalla paikanpäälle. Varaa tasaraha!

Ratsastajan oppimispäivä 19.1.2014: Mielen mahdollisuudet & Harjoittelun ja kilpailujen suunnittelu

KaRa ja TRS järjestävät yhdessä HH Trainingin kanssa 19.1.2014 klo 9.30-13.30 teoriapäivän ratsastajille, joka on suunnattu:

-          - KaRan ja TRS:n kevätkauden 2014 seuravalmennettaville lajista riippumatta

-          - KaRan ja TRS:n jäsenille

-          - Kaikille asiasta kiinnostuneille

Oppimispäivän teemat:

Katri Syväri: Mielen mahdollisuudet / henkisen valmennuksen koulutus

-          - menestyjän ajatusmallit

-          - rentoutumisen merkitys oppimiselle ja suorituskyvylle erityisesti ratsastuksessa

-          - tavoitteiden asettaminen ja saavuttaminen

-          - uskomusten vaikutus saavutuksiin ja suorituskykyyn

Hanna Heiskanen: Harjoittelun ja kilpailujen suunnittelu

Paikka ja aika:

Sunnuntai 19.1.2014 klo 9.30-13.30.

Pitkäjärven koulun auditorio, Vatialantie 4, 36240 Kangasala.

Paikalla mahdollisuus ostaa kahvia ja teetä ja pientä purtavaa.

Ilmoittautuminen ja hinnat:

Sitova ilmoittautuminen ennakkoon alla olevalla lomakkeella ke 15.1.2014 mennessä.

Hinta ennakkoon ilmoittautuneille kevään 2014 seuravalmennettaville 20 € ja 25 € kaksi hlöä samasta taloudesta. Muille KaRan ja TRS:n jäsenille 25 € ja muille osallistujille 30 €. Lisäperheenjäsenet 5 €. Maksu TRS:n tilille FI3145030010128415 viitenumerolla 1901140, viestiin Teoriapäivä 19.1. ja osallistujan nimi. Ota maksukuitti mukaan oppimispäivään. Maksu paikanpäällä +5 €.

Oppimispäivässä on mahdollista tutustua HH Trainingin harjoituspäiväkirjoihin ja ostaa niitä käteismaksulla. Harrasteratsastajan päiväkirjan hinta 35 €, kilparatsastajan päiväkirjan hinta 45 €. Lisätietoja: http://hhtraining.omaverkkokauppa.fi/

Lisäksi osallistujille oppimispäivän aikana erikoistarjous verkkovalmennuspaketista "Eroon kilpailujännityksestä". Tutustu ennakkoon: http://www.ridingflow.fi/eroon-kilpailujannityksesta