Ratakoulutuksen materiaali jakoon

Sari Maunula
10.11.2013

Ratakoulutuksen 2.11 materiaali lähti juuri jakoon osallistuneiden sähköposteihin. Jos et saanut omaasi, niin laita postia tulemaan sari.maunula@pp1.inet.fi

Tällainen viesti lähti koulutukseen osallistuneille materiaalin ohessa:

Kiitos kaikille 2.11 ratakoulutukseen ja radanrakennukseen osallistumisesta!

Nopeimmat ehtivät myös radalle 3.11. Kansallinen rata on aina astetta  haastavampi paikka, mutta hyvin kaikki selvisivät. Seuraavat kansalliset kisat ovat 24.11.

Seuraavat seuratason kisat ovat 8.12. Silloin kaikki kynnellekykenevät ovat erittäin tervetulleita radalle, portille, kellottamaan jne. Kisa on perinteinen pikkujouludraivari ja tonttumaiset asut ovat tervetulleita. Lähtöjä on todennäköisesti paljon, joten toimihenkilöt jaetaan valmiiksi vuoroihin ja vastuupaikoilleen. Jo nyt saa ilmoittautua talkoolomakkeella tai suoraan Riinalle lahtomaki@gmail.com. Ilmoittautumiseen tieto, mitä osaa tehdä/haluaa opetella. Ja tietty aika, jonka voi olla paikalla. Näissä kisoissa in hyvä paikka päästä myös nuorempien harjoittelemaan :)