TRS:n joukkueelle HOPEAA valtakunnallisissa hevostaitomestaruuksissa

Anni Kallio
20.5.2013

TRS:n edustajat yhteistpotretissa. Kuva: Merja Palin

Sekä lisäksi menestystä henkilökohtaisissa sarjoissa!

Hevostaitomestaruuksia ratkottiin Aitoon Anna-Tapion koululla 18.5.2013. Osallistujia kahdessa luokassa oli liki sata.
Tampereen ratsastusseurasta mukana oli yhdeksän tyttöä: Mandi Kirjavainen, Essi Kaila, Susanna Alanen, Veera Niemi, Riikka Niemi, Maija Rahkonen, Milja Leinonen, Eveliina Kallonen ja Tilda Varttila.
Kolme kilpaili alle 13-vuotiaiden luokassa ja kuusi 13-17-vuotiaiden luokassa. Kilpailussa oli teoriakoe sekä kuusi käyntännön tehtävärastia. Käytännön rasteilla mm. tunnistettiin ruokia,  mietittiin mitä talliapteekkiin kuuluu ja annettiin ensiapua.
Tampereen Ratsastusseuran tytöt pärjäsivät kisassa hienosti. Joukkuekilpailussa TRS:n joukkue (Mandi, Essi ja Eveliina) oli toinen, voiton vei järjestävä seura Sydän-Hämeen Ratsastajat. Ykkössarjassa Veera Niemi oli kolmas ja kakkossarjassa Essi Kaila oli neljäs ja Mandi Kirjavainen kuudes. Hyvä kaikki kilpailuun osallistuneet tytöt!

teksti ja kuva: Merja Palin.

Linkki kilpailun sivuille ja tuloksiin.