Seuraavaan Hokkiin tarkoitettu aineisto on oltava toimituksen sähköpostissa perjantaihin 4.6. mennessä!
TRS:n HevosHullu PowerCup -karsinta ratsastetaan sunnuntaina 16.5.2010. Ilmoittautumislomakkeen linkki lisätty!
Aitoniemen talli järjestää esteratsastuksen harjoituskilpailun helatorstaina 13.5.
1.6.2010 Tampereen Ratsastuskeskuksen vuokralaisen aloittavan Horseforte Oy:n nettisivut on avattu. Seuraa niiden päivityksiä.
Hevoset 2010 messujen esiintymisareenan toiminnan hoiti tänäkin vuonna Tampereen Ratsastusseuran jäsenet.
SRL:n kilpailusääntöjen mukaan kilpailun järjestäjän tulee nimetä turvallisuudesta vastaava toimihenkilö. Nyt on kaikkien seurojen jäsenillä mahdollisuus osallistua turvallisuuspäällikkökoulutukseen Tampereella Niihamassa torstaina 22.4.2010 klo 18 - 21. Terssiläiset kiinnostuneet ilmoittautukaa mukaan. TRS maksaa teidän kurssimaksunne.
Ahkerasti vuoden 2009 aikana TRS:n kisoissa talkoilleille toimihenkilöille jaetaan pääsylippuja Hevoset 2010 messuille. Lipun saajat ovat selvillä ja tieto siitä, miten lipun saat, on sisäsivulla. Tervetuloa noutamaan lippusi.
TÖIHIN HEVOSET 2010 -MESSUILLE ? TRS on taas mukana Hevoset-messuilla. Kulkuluvat messuille, koulutusta ja jos painatukset valmistuvat, niin toimihenkilöasusteet jaetaan tiistaina 6.4. tai keskiviikkona 7.4. Katso tarkemmin uutisesta.
Kilpailija, lue ohjeet vuoden 2010 kilpailuluvista !
TRS:n kilpailujaosto järjestää koontitilaisuuden estekansallisten toimihenkilöille lauantaina 27.3. klo 17.
Jämsän Hevostarvike myy ensi viikon aikana ratsastuskeskuksessa varastonsa loppuun. Kannattaa tulla katsomaan ja valitsemaan parhaat päältä.
Tampereen Ratsastusseura ry:n kevätkokous pidetään ratsastuskeskuksen isossa kahviossa to 25.3.2010 klo 18 alkaen. Horseforte Oy:n edustajat Arja ja Timo Huttunen ovat myös paikalla ja vastailevat kokouksen jälkeen tulevaa toimintaa koskeviin kysymyksiin.
TRS järjestää sääntökoulutuksen ja -kokeen Niihamassa. Koulutukseen ja kokeeseen voivat osallistua kaikkien seurojen jäsenet. Ja osallistua saa myös, vaikka ei olisi minkään seuran jäsen!
SatulaCupin finaali ratkesi jännässä kisassa kauden viimeisessä KaamosCup-kilpailussa.
Tampereen Ratsastuskeskuksen vuokraajaksi 1.6.2010 alkaen on valittu Horseforte Oy. Tiedotteeseen on 19.2. lisätty lisätietoja valintaprosessista ja valintaperusteista sekä valitun yrittäjän tulevasta toiminnasta.
Sanna Backlund pitää kevään aikana valmennuksia Niihamassa. Mukaan mahtuu vielä.
TRS:n hallitus työskentelee tiiviisti vuokrasopimusasian ratkaisemiseksi ja tiedottaa asiasta heti, kun päätös on tehty.
Tampereen Ratsastusseura järjestää kansallisen esteratsastuskilpailun sunnuntaina 14.3.2010 klo 9 alkaen. Nyt haussa innokasta talkooväkeä!
Drive-In-seuraestekilpailut (SatulaCup Presented by Ratsukellari -4.s osakilpailu) järjestettiin sunnuntaina 17.1.2010.
SRL Häme järjestää Niihamassa sääntökoulutuksen ja lisenssikoulutuksen 9.2.2010