Kiitokset Hevoset 2010 messujen talkoolaisille

12.4.2010

Hevoset 2010 messujen esiintymisareenan toiminnan hoiti tänäkin vuonna Tampereen Ratsastusseuran jäsenet.

Mukana areenalla oli yli 30 terssiläistä, jotka saivat paljon kiitosta nopeasta ja asiantuntevasta toiminnasta, niin esiintyjiltä kuin Tampereen Messujen vastuuhenkilöiltä.

Esim. kenttäratsastuksen maastoradan tekeminen 15 minuutissa lienee uusi Suomen ennätys ;) . Samoin esteratojen tekeminen 10 minuutin tauon aikana on erittäin nopeaa toimintaa, puhumattakaan muista esiintyjien vaihdoksista, esim turnajaisradan teko tai pyöröaitauksen kasaaminen ja purku.

Varikkoalueelta pääsi näkemään myös radan takaista toimintaa ja esityksiinkin sieltä on parhaat näköalat.  Työ lienee ollut mukavaa, sillä useampi henkilö tuli töihin vielä ylimääräisinä päivinä.

Kiitokset kaikille ja ensi vuonna uudelleen.

Tällä kertaa areenaalla ahersivat:

Airi Tanila, Anniina Leponiemi, Anniina Mäkinen, Anu Ahokas, Erna Tanila, Ida Manner, Irja Mäkinen, Janna Silman, Jasmiina Toms, Johanna Auvinen, Kaija Hyvönen, Kaisa Havulinna, Karoliina Leponiemi, Karoliina Virtanen, Laura Arola, Leena Virta, Linda Lahdenpää, Linda Niinimäki, Minna Kulmala, Minna Välimäki, Nelli Perttula, Paula Rantanen, Pekka Pusa, Peppi Uusitalo, Pia Lahti, Riina Lahtomäki, Sari Maunula, Satu Kantola, Siiri Heikkilä, Soile Ahokas, Sonja Jarmas, Stella Ojala, Suvi Rinne, Tuuli Tuominen ja Vilma Tuominen.