Tampereen Ratsastuskeskuksen vuokrasopimus

19.2.2010

Tampereen Ratsastuskeskuksen vuokraajaksi 1.6.2010 alkaen on valittu Horseforte Oy. Tiedotteeseen on 19.2. lisätty lisätietoja valintaprosessista ja valintaperusteista sekä valitun yrittäjän tulevasta toiminnasta.

Tampereen Ratsastusseuran hallitus vastaanotti yhteensä 12 tarjousta Tampereen Ratsastuskeskuksen tarjouskilpailussa. Joukossa oli useita hyviä hakijoita ja valinta oli haastava.

Tampereen Ratsastuskeskuksen vuokraajaksi 1.6.2010 alkaen on valittu Horseforte Oy. Horseforten toiminnasta vastaavat Arja ja Timo Huttunen, ja yritys toimii tällä hetkellä Tahko-Areenan Ratsastuskeskuksessa. Horseforte tiedottaa toimintansa siirtymisestä Tampereelle tarkemmin kevään aikana.

Tampereen Ratsastusseura kiittää lämpimästi kaikkia tarjouksen lähettäneitä osapuolia sekä ratsastuskeskuksen tiloissa ansiokkaasti 14 vuoden ajan toiminutta Ruoveden Ratsutallia. Toivomme runsaan yhteistyön jatkuvan myös tulevaisuudessa!

Lisätietoa prosessista ja valinnan perusteista (lisätty 19.2.)

Tampereen Ratsastusseura on kilpailuttanut Tampereen Ratsastuskeskuksen vuokrasopimuksen viiden vuoden välein, jotta ratsastuskeskuksen käyttö parhaiten vastaisi sen hetkisiä seuran toiminnan asettamia ja seuran jäsenillä olevia tarpeita. Nykyinen vuokrasopimus umpeutuu toukokuun 2010 lopussa. Vuokrasopimuksesta julkaistiin marraskuussa 2009 avoin tarjouskilpailu. Tällä menettelyllä haluttiin paitsi aikaansaada sopimus, joka parhaiten vastaa seuran ja sen jäsenten tarpeisiin ja jonka turvin ratsastuskeskusta voitaisiin myös tulevaisuudessa edelleen kunnossapitää ja kehittää, myös tarjota keskuksesta kiinnostuneille hevosalan yrittäjille tasapuolinen mahdollisuus pyrkiä yrittämään Tampereen Ratsastuskeskukseen.

Seuran hallitus vastaanotti 12 tarjousta tarjousajan puitteissa. Näistä neljä ehdokasta kutsuttiin esittämään näkemyksiään haastatteluun. Hallitus kokoontui tammi- ja helmikuun aikana ennen lopullista päätöstä käsittelemään asiaa kuudesti, lisäksi asiasta käytiin tiheästi keskusteluja puhelimitse ja sähköpostitse.

Tampereen Ratsastuskeskuksen vuokraajaksi päätettiin 11.2.2010 valita Horseforte Oy. Valinnan perusteina olivat yrittäjän aiempi kokemus ja ammattitaito suurehkon ratsastuskeskuksen pyörittämisestä ja kilpailuiden järjestäjänä, osallistuminen ratsastuskeskuksen tilojen kunnostamiseen konkreettisella työpanoksella, halu ja innostus kiinteään yhteistyöhön seuran kanssa, osallistuminen kilpailuiden järjestämiseen sekä erityisen tärkeinä tekijöinä vuokratason merkittävä nousu ja yrittäjän läsnäolo ratsastuskeskuksen päivittäisessä toiminnassa.

Horseforten vuokrasopimus Tampereen Ratsastuskeskuksessa alkaa 1.6.2010.

Tulevan vuokralaisen terveiset (lisätty 19.2.)

Tervehdys talviselta Tahko-Areenalta!

Olemme erittäin innoissamme tulossa jatkamaan ratsastuskoulun ja hoitohevosten hoitoa Niihamaan. Kun yhteistyökumppanina on Suomen suurin ratsastusseura, voimme vain nöyrästi kiittää ja teemme parhaamme Tamperelaisen ratsastusperinteen jatkajina  ja seuratoiminnan innostajina.

Kesän aikana teemme tallissa remonttia ja uusimme hoitosopimukset yksityishevosten omistajien kanssa heidän niin halutessaan. Elokuun alussa aloitamme ratsastuskoulutoiminnan uusilla hevosilla ja poneilla (24 kpl), joita olemme jo alkaneet tarkasti valikoida. Tavoitteemme on järjestää tehokasta pienryhmäopetusta osaavilla oppimestareilla ja palkata tiimiimme Tampereen parhaat opettajat.

Maneesien ja kentän  käyttöä kilpailu- ja valmennustoimintaan pyritään tehostamaan aktiivisesti koko jäsenistölle.

Hyvää kannattaa odottaa...

t. Arja ja Timo Huttunen, Horseforte Oy