Kansallinen esteratsastuskilpailu 14.3.

31.1.2010

Tampereen Ratsastusseura järjestää kansallisen esteratsastuskilpailun sunnuntaina 14.3.2010 klo 9 alkaen. Nyt haussa innokasta talkooväkeä!

Tampereen Ratsastusseura järjestää kansallisen esteratsastuskilpailun sunnuntaina 14.3.2010 klo 9 alkaen. Kilpailun kutsu on julkaistu KiPassa.

Haemme innokasta talkooväkeä toteuttamaan kilpailupäivän kanssamme! Erityisesti radalle tarvitaan paljon vähintään 14-vuotiasta ratahenkilöstöä. Lisäksi tarjolla on tehtäviä puffetissa, kansliassa ja tuomaritornissa. Kaikkiin tehtäviin annetaan perehdytys eli aiempaa kokemusta ei tarvita! Tehtäviä vuorotetaan eli kenenkään ei tarvitse olla töissä aamusta iltaan. Myös ennen varsinaista kilpailupäivää löytyy tehtäviä mm. kilpailuiden mainostamisessa ja kilpailupaikan kunnostamisessa. Voit ilmoittautua talkoolaiseksi näppärästi nettilomakkeella.

Tulevia valmistelupäivämääriä:
- Suunnittelukokous Ratsastuskeskuksen kahviossa sunnuntaina 31.1. klo 17:00. Kaikki ovat tervetulleita!
- Ratsastuskeskuksen siivoustalkoot la 6.3. - su. 7.3. Laitetaan paikat kuntoon kilpailuita varten! Tarkemmasta aikataulusta tiedotetaan.
- Radanrakennus lauantaina 13.3. Tarkemmasta aikataulusta tiedotetaan.