Kilpailujen turvallisuuspäällikkökoulutus Niihamassa

12.4.2010

SRL:n kilpailusääntöjen mukaan kilpailun järjestäjän tulee nimetä turvallisuudesta vastaava toimihenkilö. Nyt on kaikkien seurojen jäsenillä mahdollisuus osallistua turvallisuuspäällikkökoulutukseen Tampereella Niihamassa torstaina 22.4.2010 klo 18 - 21. Terssiläiset kiinnostuneet ilmoittautukaa mukaan. TRS maksaa teidän kurssimaksunne.

Turvallisuuspäällikkökoulutus Tampereella torstaina 22.4.2010

RATSASTUSKILPAILUJEN TURVALLISUUS, TURVALLISUUSPÄÄLLIKÖN TEHTÄVÄT

- miksi tarvitaan turvallisuuspäällikköä?
- mitkä säätelevät yleisötapahtumien turvallisuusasioita?
- millaista turvallisuutta?
- missä turvallisuutta?
- turvallisuusasiakirja
- turvallisuussuunnitelma
- liikenne- ja pelastussuunnitelma
- tallialueen turvallisuus
- raportit tapaturmista ja onnettomuuksista
- turvallisuuspäällikön tehtävät ratsastuskilpailussa

Kilpailujen turvallisuuspäällikkökoulutus on tarkoitettu kaikille kilpailuja järjestäville seuroille, kilpailujen tasosta riippumatta. SRL:n kilpailusääntöjen mukaan kilpailun järjestäjän tulee nimetä turvallisuudesta vastaava toimihenkilö.

Koulutuksessa käydään läpi mm. kilpailusääntöjen turvallisuusnäkökohdat, turvallisuusasiakirja, turvallisuussuunnitelma, kilpailujen yleinen turvallisuus käytännön esimerkein sekä yleiset perusteet, joiden mukaan turvallisuutta yleisötilaisuuksissa säädellään.

Jos haluat lisää tietoa mm. yllämainituista asioista niin tervetuloa torstaina 22.4.2010  klo 18 -  noin klo 21, Tampereen Ratsastuskeskuksen kahvioon Tampereelle, Niihamankatu 18.

Kurssin vetäjä Olavi Vainikainen.

Kurssi on avoin kaikkien alueiden kaikille seuroille.

Koulutuksen hinta 20 € / hlö, maksetaan paikan päällä. Hintaan sisältyy kahvit ja pulla.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot, Pekka Pusa (pekka.pusa@tieto.com, 040-7092078) 20.4.2010 mennessä.

Ajo-ohjeet:  www.tampereenratsastusseura.fi/ratsastuskeskus/ajo-ohje_niihamaan/