SatulaCup -finaali ja Drive-in -kilpailu 27.2.2010

25.2.2010

SatulaCupin finaali ratkesi jännässä kisassa kauden viimeisessä KaamosCup-kilpailussa.

SatulaCup 2010 presented by Ratsukellari -finaali ratkesi kaksivaiheisessa kilpailussa, jossa ensimmäisen vaiheen ykköseste tuotti useammalle vaikeuksia.
Finaalin voittoon ja uuden satulan omistajaksi ratsasti Kangasalan Ratsastajia edustava OONA PUUSTINEN -SHADE OF JACKPOT.
Tiukan vastuksen Oonalle antoivat toiseksi tullut Satu Saarni - Klassique du Gue ja luokan kolmas, Anniina Leponiemi - Maja V, molemmat Tampereen Ratsastusseurasta.

MiniCup ratkesi tällä kertaa neljän osakilpailun pisteiden perusteella. Lauantaina kolme parasta palkittiin Drive-In-kisojen yhteydessä Ratsukellarin tuotteilla.
MiniCup 2010 -pokaalin uusi omistaja on Ida Jokinen Andalusie -ponillaan Kangasalan Ratsastajista.
Toiseksi kolmella pisteellä sijoittuivat Tampereen Ratsastusseuran edustajat Katariina Pitkänen - Dream Scott ja Piia Salminen - Zagi.

Päivän tulokset

ONNITTELUT VOITTAJILLE JA SIJOITTUNEILLE

Kiitokset hyvin sujuneesta kisapäivästä kilpailijoille, huoltajille ja ahkeralle talkooväelle!