TRS järjestää sääntökoulutuksen 29.3.2010

8.3.2010

TRS järjestää sääntökoulutuksen ja -kokeen Niihamassa. Koulutukseen ja kokeeseen voivat osallistua kaikkien seurojen jäsenet. Ja osallistua saa myös, vaikka ei olisi minkään seuran jäsen!

Sääntökoulutus on maanantaina 29.3.2010 klo 18 alkaen Tampereen Ratsastuskeskuksen ison maneesin kahviossa. Tilaisuuden lopussa halukkaat voivat osallistua sääntökokeeseen, joka on vaatimuksena kilpailulisenssin lunastamiseen.

Koulutuksen pitävät kouluratsastuksen osalta Päivi 'Pätkä' Anttila ja esteratsastuksesta Matti 'M6' Kuusi.

Koulutukseen voi osallistua, vaikka ei olisikaan aikeissa anoa kilpailulisenssiä. Koulutus on hyödyllinen kaikille kisaajille, kaikilla tasoilla, niin harjoituskisoissa kisaaville kuin kansallisen tason kisaajille ja kaikille siltä väliltä. Myös kisaajan tukijoukoille (kisahoitajat, vanhemmat yms.) ko koulutus on mitä suositeltavin, joten sankoin joukoin mukaan. Erityisesti alaikäisten kisaajien huoltajien olisi syytä tuntea kilpailuihin liittyvät sääntökysymykset.

Koulutuksen hinta TRS:n jäseniltä 5 € ja muilta 10 €. Hinta sisältää pullan ja juotavaa. Varaa tasaraha mukaan.

Tarjoilun riittävyyden takia ennakkoilmoittautuminen on suositeltavaa 28.3 mennessä sähköpostilla trs.klupa@kolumbus.fi

Tervetuloa.