Toimihenkilöksi Hevoset 2010 messuille

30.3.2010

TÖIHIN HEVOSET 2010 -MESSUILLE ? TRS on taas mukana Hevoset-messuilla. Kulkuluvat messuille, koulutusta ja jos painatukset valmistuvat, niin toimihenkilöasusteet jaetaan tiistaina 6.4. tai keskiviikkona 7.4. Katso tarkemmin uutisesta.

Kulkuluvat messuille, koulutusta ja jos painatukset valmistuvat, niin toimihenkilöasusteet jaetaan tiistaina 6.4.2010 klo 18 alkaen tai keskiviikkona 7.4.2010 klo 18 -18:30.

Paikkana Niihaman ison maneesin kanslia/kahvio. Tule ja nouda omasi. Mikäli et pääse paikalle, niin voit pyytää kaveriasi ottamaan myös sinun varusteesi tai sitten saat ne messuille tullessasi. Siitä vaihtoehdosta tulee lisätietoa viimeistään torstaina.

TÖIHIN HEVOSET 10 -MESSUILLE ?

TRS on taas mukana Hevoset-messuilla ja keräämme taas listaa halukkaista talkoolaisista.

Varaa heti paikkasi!!!

TRS:n jäsenet pääsevät taas töihin messujen näytösareenalle.
Kuka tahansa seuran jäsen voi ilmoittautua ja erilaisia töitä on tarjolla paljon!

Järjestämme vielä ennen messuja toimihenkilökoulutuksen halukkaille.

Ilmoittautuessasi kerro:

-nimesi ja ikäsi
-sähköpostisi (jos on) ja puhelinnumerosi
-päivämäärä ja kellonaika, jolloin voisit tulla

Ilmoittautumiset ja lisätiedot:

Satu Kantola

satu.kantola@yahoo.co.uk

tai p.040 519 8481 (ei txt)

Paikkoja on rajoitettu määrä, mutta kuitenkin 40-50!

Talkoolaiset valitaan ilmoittautumisjärjestyksessä niin, että jos ilmoittautumisia tulee ruuhkaksi asti, tähän asti TRS:n talkoissa ahkeroineet ovat etusijalla.

Messuista saat lisätietoja http://www.hevosmessut.fi/