Seuramatka Finnderbyyn 2012

Lähdemme joukolla Finnderbyyn myös tänä vuonna! Matkapäivänä on sunnuntai 1.7., jolloin kilpailun ohjelmassa on mm. perinteinen Finnderby-luokka sekä junioreiden että nuorten ratsastajien PM-finaalit koulu- ja esteratsastuksessa. Kyseessä on koko päivän kestävä reissu. Tarkempi aikataulu selviää lähempänä tapahtumaa.

Pääsylipun hinta tiistaihin 5.6.2012 mennessä ilmoittautuneille 20 euroa (aikuiset) tai 8 euroa (10-15-vuotiaat). Ahkerasti TRS:n tapahtumiin toimihenkilöinä osallistuneille seura kustantaa pääsyliput. Bussimatka on TRS:n jäsenille ilmainen, muille 15 euroa. 50 ensimmäisenä ilmoittautunutta mahtuu mukaan.

Ennakkoon varatut liput on nyt tilattu. Bussissa on vielä tilaa! Jos olet vielä kyytiä vailla, niin ilmoittaudu Riinalle (lahtomaki@gmail.com, p. 050 317 3944).