Kilpaileminen

Tampereen Ratsastusseura on aktiivinen kilpailuiden järjestäjä ja sen kisajaostossa on paljon osaamista ja kokemusta. Kaikki järjestettävät kilpailut löydät seuran tapahtumakalenterista. Lännenratsastuskilpailuiden järjestämisestä vastaa TRS Western -jaosto.

Kilpailut järjestetään talkooporukalla ja kilpailuiden tuotto käytetään seuran toimintaan ja tilojen ylläpitoon. Kaikille jäsenille ja tukijoukoille löytyy sopivaa tekemistä ja kaikkiin tehtäviin saa perehdytyksen. Lisenssiä vaativiin tehtäviin seura maksaa toimihenkilöiden koulutuksen ja lisenssin. Talkoolaisille järjestetään kiitokseksi tapahtumia ja matkoja sekä mahdollisuus saada seuravaatteita. Talkoolaiset-sivulta saat lisää tietoa, kuinka voit liittyä reippaaseen talkooporukkaamme.

Kilpaileville jäsenille

Ratsastusseuran jäsenenä voit osallistua seurakilpailuihin sekä hankkia kilpailuluvan.

Valmennus- ja koulutusjaosto vastaa kilpailevaa jäsentä koskevista asioista: sääntökoulutuksista, kilpailuavustuksista sekä edustusjoukkueiden valinnoista.