TRS:n seuraestevalmennus

TRS:n seuraestevalmennukset  syksy-kevät 2023-2024

TRS:n uusi seuraestevalmentaja on Ville Kulkas.

Valmennus pyritään järjestämään kolmen ratsukon ryhmissä Tampereen Ratsastuskeskuksen uusitulla kentällä ja maneesikaudella Tampereen Ratsastuskeskuksen kilpailumaneesissa.

Valmennettavilta ei peritä erillisiä maneesi- tai kenttämaksuja.

Seuravalmennukset on tarkoitettu kaikille seuran jäsenille tasosta riippumatta. Ryhmät muodostetaan osallistujien mukaan puomi/kavalletti/ristikko-tasosta alkaen.

Seuravalmennuksessa painotetaan jatkuvuutta ja sitoutumista, joten syksyllä haetaan valmennukseen vuodeksi eteenpäin eli sekä syys- että kevätkaudelle. Sitoutuminen mahdollistaa jatkuvuuden valmennusryhmissä ja systemaattisen valmentautumisen. Valmennuksia järjestetään kerran kuussa (lauantaisin ip ja/tai sunnuntaisin). Syksyllä (elo-joulukuu) ja keväällä (tammi-toukokuu) on viisi valmennuskertaa. Syys- ja kevätkauden päivät ilmoitetaan kauden alussa koko kaudelle, mahdollisuuksien mukaan.

Kevätkaudelle voi hakea erikseen, jos valmennuksissa on tilaa.

TRS:n ratsukot voivat osallistua Niihamassa valmennuksiin ratsastuskoulun hevosilla. Tästä sovittava erikseen Laura Nyman kanssa.

Valmennuspäivät ilmoitetaan ratsukoille etukäteen ja ne näkyvät myös TRS:n tapahtumakalenterissa.

Valmennuksilla on oma facebook-ryhmän, jossa ilmoitetaan ryhmäkokoonpanot ja muuta ajankohtaista infoa.

Seuravalmennukset ovat yleisölle avoimia tilaisuuksia ja suosittelemme lämpimästi valmennusten seuraamista kuunteluoppilaana. Kuunteluoppilaiden tulee antaa valmentajalle ja ratsukoille työrauha.

Maksut ja peruutukset

Seuraestevalmennuksen tuntihinta on  35 € kolmen ratsukon ryhmissä TRS:n jäsenille.

Muiden seurojen jäsenille hinta on 45 €/tunti + 15€ kenttä/maneesimaksu.

.
Valmennukset maksetaan kausimaksuina (syys- ja kevätkausi erikseen). TRS:n 175€ (sis. viisi valmennusta). Trs:n puuhamoneja voi käyttää kausimaksuun 1-5 valmennuskertaan syys- ja kevätkaudelle. Seuravalmennusmaksuja ei palauteta mahdollisten peruutusten vuoksi.

Mahdollisten esteiden vuoksi kauden päätteeksi järjestetään max yksi korvaustunti/laji. Valmennuskoordinaattoreilta ja valmennusten omilta fb-sivuilta löytyvät tarkemmat ohjeet. Poisjäänneistä on ilmoitettava aina mahdollisimman pian valmennuskoordinaattorille (nelli.trs@gmail.com).

KAIKISTA TOISILLE SIIRRETYISTÄ TUNNEISTA SOVITTAVA ETUKÄTEEN NELLIN KANSSA.

OHJEET MAKSUUN!!

Ennen kauden valmennusten alkamista pitää kaikki valmennukset olla maksettuna.

Suorita  175€:n maksu TRS:n tilille FI3145030010128415. Viestiksi Seuraestevalmennus / ratsastajan nimi. Eräpäivä maksulle on 3 päivää ennen ekaa valmennusta. Lähettäkää kuva maksukuitista minulle tähän s-postiin.
Osan valmennusmaksusta voi korvata myös Puuhamoneilla, jos olette niitä keräilleet. Jos haluatte hyödyntää tätä mahdollisuutta, ottakaa minuun erikseen yhteyttä.
Jos jostain syystä ette pysty itse ratsastamaan kaikkia viittä valmennustanne, voitte koittaa myydä valkkuja tässä ryhmässä samaan hintaan kuin itse olette ostaneet. Minun tulee tietää kaikista kaupoista.
Mahdolliset peruutukset on ilmoitettava minulle viimeistään 2 vrk ennen valmennusta, jotta saatte tilalle rästikerran. Jos jo tehtyihin ryhmiin tulee peruutuksia myöhemmin kuin 2 vrk ennen valmennusta, voitte yrittää hankkia tilallenne toisen ratsastajan tästä ryhmästä. Muutoin ko. kerta on sitten menetetty.

HAKU VALMENNUSRYHMIIN:

Syksyn Valmennusryhmiin uudet ratsukot hakevat täyttämällä hakulomake oman seuran sivulla 01.08.2023 mennessä.
Ryhmiin tai yksittäisille kerroille voidaan ottaa myös muiden seurojen jäseniä, jos tilaa on.

Osallistuminen yksittäisille kerroille Valmennuksiin voi osallistua yksittäisille kerroille, jos ryhmissä on tilaa. Vapaista paikoista ilmoitetaan seurojen omilla facebook-sivuilla ja vapaita paikkoja voi tiedustella valmennuskoordinaattoreilta (nelli.trs@gmail.com)

Valmennuskoordinaattorien yhteystiedot:

Sähköposti (nelli.trs@gmail.com)

Nelli Eskola puh. 040 560 6378

SEURAVALMENNUSTEN PELISÄÄNNÖT (koskee kaikkia seuravalmennuksia):

1) Ratsukko sitoutuu osallistumaan valmennuksiin koko valmennuskauden (elokuu-toukokuu) ajan.
2) Valmennukset maksetaan ohjeiden mukaan kahdessa erässä (syyskausi ja kevätkausi). Jos valmennusmaksuja ei ole maksettu ennen valmennusta, ei ratsukolla ole oikeutta osallistua valmennukseen.
3) Jos ratsukko ei pääse osallistumaan valmennukseen, on siitä aina ilmoitettava
valmennuskoordinaattorille mahdollisimman pian. Peruutetuista valmennuksista ei palauteta valmennusmaksua, mutta tilalleen voi hankkia toisen ratsukon valmennuskoordinaattorin ohjeiden mukaisesti. Mikäli peruutus tapahtuu myöhemmin kuin kahta vuorokautta ennen valmennusta, ei poisjäännistä tule rästioikeutta.

4) Jos ratsukon tilanne muuttuu niin, ettei ratsukko pääse osallistumaan valmennuksiin (esim.hevosen tai ratsastajan sairastuminen) tulee siitä ilmoittaa valmennuskoordinaattorille välittömästi. Ratsukon tilalle voidaan tällöin ottaa kevätkaudelle uusi ratsukko.
5) Päivän ensimmäinen ryhmä sitoutuu auttamaan radan rakentamisessa ja viimeinen ryhmä purkamisessa.
6) Pelisääntöjen toistuvasta rikkomisesta ratsukon osallistuminen valmennuksiin voidaan evätä ja valmennuspaikka antaa toiselle ratsukolle.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.