TRS:n seurakenttävalmennus

Kauden 2023 seurakenttävalmennukset käynnistyvät maaliskuussa yhteistyössä Karan ja Lempäälän Ratsastusseuran kanssa. Valmentajana toimii Tuija Rosenqvist.

Valmennukset tapahtuvat Tampereen Ratsastuskeskuksessa, Lempäälässä ja Kangasalalla.

Valmennuksen hinta on 45€/krt 3-(4)hengen ryhmässä + maneesi/kenttävuokra 15€, maastorata 25€.

Trs:n jäsenet eivät maksa maneesi/kenttävuokraa Tampereen Ratsastuskeskuksessa järjestetyissä valmennuksissa.

Näiden seurojen ulkopuolelta tulevien ratsukoiden hinta on 60€ + 20€/ krt maneesi/kenttävuokra.

TRS tilinumero on: FI3145030010128415

Kenttävalmennukseen on mahdollisuus osallistua myös lajia aloitteville ratsukoille. Niihama Riding kisatiimiläiset voivat kysyä Lauralta mahdollisuutta osallistua valmennukseen.

Valmennuksen voi maksaa TRS:n jäsenenä puuhamoneilla jos sinulle on niitä kertynyt. Muissa paikoissa (Lempäälä/kangasala) järjestettävissä valmennuksissa maksettava erikseen maneesi/kenttävuokra mitä ei voi maksaa puuhamoneilla.

Kaikki maksut on oltava suoritettuna 5 vrk ennen valmennuspäivää. Kuitti sähköpostiin nelli.trs@gmail.com

Seuravalmennukset ovat yleisölle avoimia tilaisuuksia ja suosittelemme lämpimästi valmennusten seuraamista kuunteluoppilaana. Kuunteluoppilaiden tulee antaa valmentajalle ja ratsukoille työrauha.

Haku alla olevalla lomakkeella 15.3.2013 mennessä.

Ensimmäinen valmennus tapahtuu Tampereen Ratsastuskeskuksen kilpailumaneesissa lauantaina 25.3.2023 klo:15->

Seuraava valmennus ilmoitetaan viimeistään 25.3.2023 valmennuksen yhteydessä

Tiedustelut: nelli.trs@gmail.com

p.0405606378

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.