Tampereen Ratsastusseuran seuravalmennukset

Seuravalmennukset kaudella 2023-2024

Tampereen Ratsastusseura järjestää TRS:ää edustaville jäsenilleen seuravalmennusta este-, koulu- ja kenttäratsastuksessa sekä vikellyksessä.

Esteratsastuksen seuravalmentajana toimii Ville Kulkas, kouluvalmentajana Lassi Lehmusto. Seuravalmennus järjestetään noin kerran kuukaudessa.

Seuravalmennusten tuntihinnat ovat  35€ kolmen ratsukon ryhmissä. Hinnat sisältävät kenttä- tai maneesimaksun.

Seuravalmennuksessa painotetaan jatkuvuutta ja sitoutumista, joten syksyn haussa haetaan valmennukseen vuodeksi eteenpäin eli sekä syys- että kevätkaudelle. Kevätkaudelle voi hakea erikseen, jos valmennuksissa on tilaa.

Seuravalmennusmaksuja ei palauteta mahdollisten peruutusten vuoksi. Mahdollisten esteiden vuoksi kauden päätteeksi järjestetään max kaksi korvaustuntia/laji. Valmennuskoordinaattoreilta ja valmennusten omilta fb­-sivuilta löytyvät tarkemmat ohjeet. Poisjäänneistä on ilmoitettava aina mahdollisimman pian valmennuskoordinaattorille.

Valmennuspäivät ilmoitetaan ratsukoille etukäteen ja ne ovat myös seuran tapahtumakalenterissa. Valmennuksilla on omat facebookryhmänsä, jonne tulee ryhmäkokoonpanot ja muuta ajankohtaista infoa.

Seuravalmennukset ovat yleisölle avoimia tilaisuuksia ja suosittelemme lämpimästi valmennusten seuraamista kuunteluoppilaana. Kuunteluoppilaiden tulee antaa valmentajalle ja ratsukoille työrauha.

Lisätietoja valmennuksista lajeittain sivupalkin linkeistä.

SEURAVALMENNUSTEN PELISÄÄNNÖT (koskee kaikkia seuravalmennuksia):
1) Ratsukko sitoutuu osallistumaan valmennuksiin koko valmennuskauden (elokuu-toukokuu) ajan.
2) Valmennukset maksetaaan ohjeiden mukaan kahdessa erässä (syyskausi ja kevätkausi). Jos valmennusmaksuja ei ole maksettu ennen valmennusta, ei ratsukolla ole oikeutta osallistua valmennukseen.
3) Jos ratsukko ei pääse osallistumaan valmennukseen, on siitä aina ilmoitettava valmennuskoordinaattorille mahdollisimman pian. Peruutetuista valmennuksista ei palauteta valmennusmaksua, mutta tilalleen voi hankkia toisen ratsukon valmennuskoordinaattorin ohjeiden mukaisesti. Mikäli peruutus tapahtuu myöhemmin kuin kahta vuorokautta ennen valmennusta, ei poisjäännistä tule rästioikeutta.
4) Jos ratsukon tilanne muuttuu niin, ettei ratsukko pääse osallistumaan valmennuksiin (esim. hevosen tai ratsastajan sairastuminen) tulee siitä ilmoittaa valmennuskoordinaattorille välittömästi. Ratsukon tilalle voidaan tällöin ottaa kevätkaudelle uusi ratsukko.
5) Päivän ensimmäinen ryhmä sitoutuu auttamaan radan rakentamisessa ja viimeinen ryhmä purkamisessa.
6) Pelisääntöjen toistuvasta rikkomisesta ratsukon osallistuminen valmennuksiin voidaan evätä ja valmennuspaikka antaa toiselle ratsukolle.