Tampereen Ratsastusseuran myöntämien kilpailuavustusten hakuaika on käynnissä. Hakulomakkeen palautus viimeistään 16.1.2011
Syyskokouksen satoa (29.11.2010)
Tämän vuoden syyskokous järjestettiin torstaina 25.11.2010 Tampereen Ratsastuskeskuksen kahviossa. Kokouksessa palkittiin TRS mestarit 2010, valittiin uusi puheenjohtaja ja uusia hallituksen jäseniä erovuoroisten tilalle, hyväksyttiin vuoden 2011 toimintasuunnitelma ja talousarvio sekä keskusteltiin Ratsastuskeskuksen ratsastuspohjien tilanteesta.
Tampereen Ratsastuskeskuksessa järjestetään Alexander- tekniikan kurssi ratsastajille 4.-5.12, opettajana Sirpa Tapaninen. Ohjelmassa on teoriaa ja kuivaharjoittelua kahvion tiloissa ja harjoituksia hevosen selässä isossa maneesissa.
Tampereen ratsastuskeskuksessa hypättiin KellariCupin toinen osakilpailu. Tulokset on julkaistu.
Pikkujoulu (14.11.2010)
Merkitse kalenteriisi TRS:n ja Horseforten yhteinen pikkujoulu lauantaina 11.12.2010 klo 16.00 alkaen.
Tampereen Ratsastusseuran sääntömääräinen syyskokous järjestetään 25. marraskuuta Niihamassa ratsastuskeskuksen ison maneesin kahviossa klo 18.00
Talven Drive-In-kausi aloitettu sunnuntaina 31.10.2010. Kilpailun tulokset on julkaistu.
Seuravalmennukset (30.10.2010)
Ensimmäiset valmennukset sekä koulussa että esteissä jo 14.11.2010
Luento on ikävä kyllä jouduttu perumaan. Pidä hevosesi hyvässä kunnossa, joten nyt kaikki hevosen omistajat/vuokraajat/ratsastajat kuuntelemaan ELL Seppo Hyypän luentoa hevosen lihashuollosta. Luento on 14.11.2010. Samassa yhteydessä myös muita koulutuksia, alueen syyskokous, nuorisovastaavien tapaaminen ja sokerina pohjalla keppihevoskisa.
Onko sinulla intoa ja osaamista TRS:n toiminnan kehittämiseen? Ilmianna itsesi vaalitoimikunnalle!
Vuoden viimeisessä Hokissa 4/2010 esitellään TRS Mestarit ja mitalistit vm. 2010. Toimituksessa odotetaan nyt ratsastajien yhteydenottoa, jotta mahdollisimman moni mitalisti saataisiin esiteltyä tulevassa lehdessä.
Tampereen Ratsastuskeskuksessa hypättiin kansallinen esteratsastuskilpailu sunnuntaina 10.10.2010. Sanna Backlund korjasi potin.
Kaikille hevosihmisille avoimet Western bileet järjestetään Tampereella 5.11.2010. UUTTA... TRS tukee jäseniään tapahtumaan. Lippu maksaa sinulle vain 25 €
Tampereen ratsastuskeskuksessa ratsastetaan sunnuntaina 10.10.2010 kansallinen esteratsastuskilpailu, jossa kamppaillaan myös Tampereen palkinnosta. Etsimme nyt toimihenkilöitä.
Niihaman käyttö (21.9.2010)
Tampereen Ratsastuskeskuksen varauskäytäntöön on tullut muutos. Huomioi se ennenkuin menet ratsastamaan.
SRL Häme yhdessä seurojen kanssa järjestää matkan Tukholman Globen-areenalle 26.-28.11.2010. Ja siellähän on silloin Stocholm International Horse Show
TRS:n nuorisojaosto järjestää jälleen yhteistyössä Ratsutarvikkeen kanssa Marko Björsin perustaitoklinikan Niihamassa Tampereen Ratsastuskeskuksessa lauantaina 2.10.10 klo 17.00 alkaen.
Tampereen Ratsastuskeskuksessa toimiva Horse Forte on saanut ensimmäisenä suomalaisena ratsastustallina SRL:n Laatutalli nimityksen.
Tampereen Ratsastuskeskuksessa järjestetään 9.9.2010 Hippoksen tamma ja varsanäyttely. Näyttely alkaa n. klo 12 ja päättyy n. klo 18
Anna-Julia Kontio oli hienossa vireessä Tapiola GP sarjan finaaleissa Laaksolla. Tapiola Pankki nuorten GP sarjasta tuli voitto ja Tapiola GP sarjasta sennujen joukossa neljäs sija!