TRS Mestarit ja mitalistit vm. 2010 : Hokki-toimitus odottaa yhteydenottoanne!

13.10.2010

Vuoden viimeisessä Hokissa 4/2010 esitellään TRS Mestarit ja mitalistit vm. 2010. Toimituksessa odotetaan nyt ratsastajien yhteydenottoa, jotta mahdollisimman moni mitalisti saataisiin esiteltyä tulevassa lehdessä.

Hyvät TRS Mestarit ja mitalistit!

Hokki-toimituksessa toivotaan, että mahdollisimman moni mitalisti (mestaruusluokissa kultaa, hopeaa tai pronssia ratsastaneet ratsukot) ottaisivat yhteyttä toimituksen sähköpostiin os. trshokki@gmail.com.

Tarkoituksena olisi esitellä tulevassa lehdessä mahdollisimman moni mitalisti kuvan kera. Tämä on samalla ratsastajille erinomainen tilaisuus kertoa muutama sananen itsestään ja ratsustaan seuran lehden sivuilla.

Tarkempia ohjeita saat suoraan toimituksesta, mutta tässä kirjoitusohjeet vielä pähkinänkuoressa:

- Tekstin pituus max 1 sivu (A4)
- Jutussa tulisi ilmetä seuraavat asiat: ratsastajan nimi, ikä, ammatti/opiskelupaikka/koulu, kuinka kauan on ratsastanut, kauanko ratsukon yhteistyö on kestänyt ja millaista kokemusta kilpakentiltä on aikaisemmilta vuosilta, ratsukkoa valmentavan valmentajan nimi, hevosen ikä, rotu, koulutustaso, millä tallilla hevonen asustaa, luonne ja onko siinä jotain erityispiirteitä, ratsukon tavoitteet tulevaisuudessa ja miltä kyseinen saavutettu mitalisijoitus tuntui.
-Yhteiskuva ratsukosta

Sana on vapaa ja saa kirjoittaa muutakin, kunhan teksti ei mene yli yhden sivun. Esittelyjen viimeinen jättöpäivä on 19.11. ja kaikki aineisto lähetetään yllämainittuun toimituksen sähköpostiin.

Kiitokset kaikille jo esittelynsä lähettäneille!

terv. Essi

TRS Hokin toimitussihteeri