Hevosihmisten Western bileet TRS hintaan

6.10.2010

Kaikille hevosihmisille avoimet Western bileet järjestetään Tampereella 5.11.2010. UUTTA... TRS tukee jäseniään tapahtumaan. Lippu maksaa sinulle vain 25 €

SRL Häme järjestää kaikille hevosihmisille avoimet (kylläkin K18) bileet Tampereella 5.11.2010.

Ohessa kutsu.

Varaa aika kalenteriisi.

Tampereen Ratsastusseura on päättänyt tukea jäseniään lipun hinnassa. Jäsenen maksettavaksi jää vain 25 euroa. Tarjous koskee 50 ensimmäistä ilmoittaunutta TRS:n jäsentä ja on voimassa 15.10.2010 saakka. Lähetä sähköpostia osoitteeseen trsry@kolumbus.fi ja kirjoita otsikoksi 'Western' ja tietoihin nimesi, sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi. Varauksen tehneille lähetetään sitten tarkemmat tieodt maksamisesta ja lipun saannista. Varaus on sitova.