Syyskokouksen satoa

29.11.2010

Tämän vuoden syyskokous järjestettiin torstaina 25.11.2010 Tampereen Ratsastuskeskuksen kahviossa. Kokouksessa palkittiin TRS mestarit 2010, valittiin uusi puheenjohtaja ja uusia hallituksen jäseniä erovuoroisten tilalle, hyväksyttiin vuoden 2011 toimintasuunnitelma ja talousarvio sekä keskusteltiin Ratsastuskeskuksen ratsastuspohjien tilanteesta.

Erovuorossa oli tänä vuonna peräti viisi hallituksen jäsentä, ja kun uusi puheenjohtaja nousi hallituksen sisältä, oli avoinna kuusi paikkaa. Seuran sääntöjen mukaan joka vuosi erovuorossa pitäisi olla puolet hallituksen kahdeksasta jäsenestä ja aiempana vuosina epätasapainoon mennyt järjestys korjattiin tänä vuonna valitsemalla kaksi jäsentä yhden vuoden toimikaudelle.

Vuonna 2011 TRS:n hallituksen kokoonpano on
Jukka Reilin (puheenjohtaja)
Laura Arola (uusi, valittiin 1 vuodeksi)
Arja Huttunen (uusi, valittiin 2 vuodeksi)
Ari Kuronen (uusi, valittiin 2 vuodeksi)
Riina Lahtomäki (uusi, valittiin 2 vuodeksi)
Matti Malander
Sari Maunula (uusi, valittiin 1 vuodeksi)
Kati Santtila (uusi, valittiin 2 vuodeksi).

Uusi hallitus aloittaa toimikautensa virallisesti 1.1.2011. Uusien jäsenten yhteystiedot päivitetään seuran sivuille viimeistään vuoden vaihtuessa.

Tutustu vuoden 2011 toimintasuunnitelmaan

Lisäksi käytiin keskustelua Tampereen Ratsastuskeskuksen ratsastuspohjista. Seuran hallitus esittää ensi vuoden kevätkokoukselle rahoitus- ja investointisuunnitelman maneesien pohjien uudistamiseksi. Tavoitteena on ratsastuspohjat, joilla voidaan hypätä vaativia halliestekilpailuita. Tällainen pohja olisi erinomainen myös kaikelle muulle keskuksessa tapahtuvalle harrastus-, valmennus- ja kilpailutoiminnalle ratsastuksen lajiin katsomatta.