Seuravalmennukset

30.10.2010

Ensimmäiset valmennukset sekä koulussa että esteissä jo 14.11.2010

Tampereen Ratsastusseura järjestää jälleen jäsenilleen talvikaudella 2010-2011 seuravalmennuksia sekä este- että kouluratsastuksessa.

Esteratsastuksessa valmentajana toimii tuttuun tapaan Marja 'Tytteli' Tetri-Rantanen.

Syksyllä järjestetään neljä valmennuskertaa. Valmennuksen hinta on syksyn neljästä valmennuskerrasta 60 € eli 15 €/kerta. Mikäli ratsukko ei osallistu kaikkiin valmennuskertoihin, on hinta 20 €/kerta.

Valmennuskerrat syksyn aikana ovat pääsääntöisesti sunnuntaisin 14.11, 28.11, 5.12 ja 19.12. Halutessasi mukaan seuravalmennuksiin, ota suoraan yhteys Tytteliin marja.tetri@pp.inet.fi tai 0400894186. Valmentaja jakaa ratsukot sopiviin neljän ratsukon valmennusryhmiin.

Kouluratsastuksessa valmentajana toimii tuttuun tapaan Terttu 'Tepa' Sillantie.

Syksyllä järjestetään kaksi valmennuskertaa ja lisäksi kaksi heti alkuvuonna. Valmennuksen hinta on näistä neljästä valmennuskerrasta 60 € eli 15 €/kerta. Mikäli ratsukko ei osallistu kaikkiin valmennuskertoihin, on hinta 20 €/kerta.

Lisäksi keväällä on vielä erikseen kevätkauden valmennukset, joista tiedotetaan osallistujille erikseen.

Valmennuskerrat syksyn aikana ovat 14.11 ja 11.12. Valmennukset sijoittuvat alustavasti niin, että ensimmäinen ryhmä aloittaa klo 12. Pakkasrajana pidetään -15 astetta.

Halutessasi mukaan kouluseuravalmennuksiin, täytä oheinen hakulomake. Valmentaja jakaa ratsukot sopiviin neljän ratsukon valmennusryhmiin. Lisätietoja voit kysyä Pekka Pusa, pekka.pusa@tieto.com