Vanha uutispalsta

Ajankohtaista

Sunnuntaina estekilpailun rataa rakennetaan lauantaina Niihaman isossa maneesissa klo 16.00 alkaen. Kaikki apu tervetullutta!!
Sunnuntaina ratsastettiin Niihamassa kansallinen esteratsastuskilpailu, joka oli samalla esteratsastuksen Tapiola Grand Prix -sarjan 1.osakilpailu. Kilpailussa lähtöjä yhteensä 210. TRS kiittää kaikkia mukana olleita ratsastajia, toimihenkilöitä ja yleisöä hyvin onnistuneista kisoista. Tervetuloa seuraamaan seuraavia kilpailua, joka on alue- ja kansallinen koulukilpailu huhtikuun 25.päivä.
Kenttäratsastaja/valmentaja Katja Leskinen kertoo kenttäratsastuksesta, säännöistä, kuntoharjoittelusta yms. kaikille kenttäratsastuksesta kiinnostuneille Niihaman ison maneesin kahviossa keskiviikkona 31.3. klo 18.15 alkaen.
Jäsenkortit 2004 (17.3.2004)
Uusista jäsenkorteista puuttuvat merkinnät alue- ja kansallisista luvista sekä toimihenkilöoikeuksista. Uudet kortit tulossa piakkoin kaikille postissa.
Materiaalisalkkuun on saatu vihdoin päivitteyä joitakin helppoja kouluratsastusluokkia excel-muodossa. Lisää tulossa kevään aikana, toivomuksia voi laittaa seuran sähköpostiin trsry@kolumbus.fi
Painovirhepaholainen iskenyt Hokkiin: Sääntökoulutus Niihaman ison maneesin kahviossa keskiviikkona 17.3.2004 klo 18.00.
Tampereen Ratsastusseuran sääntömääräinen kevätkokous torstaina 18.3.2004 klo 18.00 alkaen Tampereen Ratsastuskeskuksen ison maneesin kahviossa. Sääntömääräisten asioiden lisäksi palkitsemiset. Kahvitarjoilu. Tervetuloa! -Hallitus
Tapiola GP -estekilpailu lähestyy hurjaa vauhtia. Kisoihin tarvitaan reippaita apulaisia sekä radalle että kansliaan ja tuomaritorniin erilaisiin tehtäviin. Kaikkien mukana olleiden kesken arvotaan muutama kiva yllätyspalkinto. Jos kiinnostaa, soittele Anskulle p.0440-707 377 tai laita sähköpostia trsry@kolumnus.fi.
Ratsastajien rankingpisteet kaudella 2003 kansainvälisissä ja kansallisissa kilpailuissa saavuttamistaan sijoituksista on laskettu. Valiomerkki jaetaan lajissaan eniten pisteitä keränneelle ratsukolle. TRS:aa edustavista ratsastajista parhaiten menestyivät nuoret lupaukset Anna-Julia Kontio, Ville Kulkas ja Sanna Siltakorpi.
SRL:n jäsenkortti toimitetaan kakkos Hippoksen mukana kaikille niille jäsenille, jotka ovat maksaneet jäsenmaksunsa helmikuun loppuun mennessä.
Suomen Liikunta ja Urheilu ry:n (SLU) kaikille liikunta- ja urheiluseuroille järjestämän avoimen Sporttisaitti-kotisivukilpailun voitti Oulun Pokaali ry. Neljä muuta parasta seuraa olivat Etelä-Espoon Pallo ry, Mikkelin Luistelijat ry, Puurtilan Kisa-Pojat ry ja Suomalainen Voimisteluseura ry. Kiitokset kaikille Teille, jotka annoitte äänenne Tampereen Ratsastusseuralle.
TRS tarjoaa kouluratsastusvalmennusta Niihamassa kaiken tasoisille ratsastajille kerran kuukaudessa. Joka kuun ensimmäisenä maanantaina valmentaa Hanna Heiskanen ja keskiviikkona Noora Ojanperä.
SRL:n rekisteri on vaihdellut joillekin jäsenille vanhan osoitteen uuden tilalle. Jos olet muuttanut viimeisen vuoden aikana tai et ole saanut viime vuoden viimeistä Hipposta, otahan yhteyttä jäsensihteeriin.
Helmikuun seuraestekisoissa jälleen paljon osallistujia, reilut 100 lähtöä 6 luokassa 70-120 cm.
Alue järjestää lisenssikoulutuksen alueratamestareille ke 18.2. klo 18.00 Niihaman ison maneesin kahviossa.
Suomen Hippoksen piiriagronomi Eero Perttunen luennoi siitoshevosten valinnasta ja suomenhevossuvuista Teivon raviradan ravintolakatsomossa perjantaina 13.2. klo 17.30. Tilaisuuteen on vapaa pääsy, tervetuloa! Järjestäjät Hämeen hevosjalostusliitto ry ja Pohjois-Hämeen Hippos ry.
Sunnuntain 25.1. seuraestekilpailussa oli ratsastamassa yli 60 ratsukkoa ja lähtöjäkin oli yli 100. Luokkia oli 6 50 cm:n ristikkoluokasta 120 cm:n luokkaan asti.
Tuire ”Tuikku” Kaimio luennoi 13.-14.2. eläinten oppimisesta ja niiden kouluttamisesta Niihaman ison maneesin kahviossa. LUENTO ON TÄYNNÄ MOLEMPIEN PÄIVIEN OSALTA.
TRS ottaa osaa kotisivukilpailuun ja samalla uudistaa sivut kokonaisuudessaan. Uudet sivut ovat toistaiseksi työn alla mutta valmistuvat tammikuun 15. päivään mennessä.
TRS:n sivuilla olevat kuvat on ottanut Tanja Ukkonen.
RSS ATOM