Jäsenkortit ja kilpailuluvat

3.3.2004

SRL:n jäsenkortti toimitetaan kakkos Hippoksen mukana kaikille niille jäsenille, jotka ovat maksaneet jäsenmaksunsa helmikuun loppuun mennessä. Tämä tarkoittaa, että jäsenmaksu on näkynyt seuran tilillä 27.2. Hippoksen postitus alkaa 16.3.2004.

Helmikuun jälkeen jäsenmaksunsa maksaneet saavat jäsenkortin, kun maksu on rekisteröitynyt seuran tilille ja tiedot päivitetty Sporttirekisteriin. Kortteja lähetetään Sporttirekisteristä painoon noin kerran viikossa.

Kilpailuluvat päivittyvät jäsenkorttiin niille, joiden maksu on rekisteröitynyt SRL:n rekisteriin helmikuun loppuun mennessä. Jos maksusi ei ole siihen mennessä reksiteröitynyt, saat uuden kortin, kun maksu päivittyy rekisteriin.

Jos et saa korttia ollenkaan, tai olet saanut vääränlaisen kortin, ota yhteys jäsensihteeriin.