Kouluratsastuksen seuravalmennus pyörii Niihamassa

3.3.2004

TRS tarjoaa kouluratsastusvalmennusta Niihamassa kaiken tasoisille ratsastajille kerran kuukaudessa. Joka kuun ensimmäisenä maanantaina valmentaa Hanna Heiskanen ja keskiviikkona Noora Ojanperä.

• Ryhmät muodostetaan tarpeen mukaan aivan aloittelevista ratsukoista kansallisen tason kilparatsukoihin.
  • Seuravalmennuksessa harjoitellaan oman tasosi perusasioita, opetellaan uusia taitoja sekä valmentaudutaan yhdessä kilpailuihin.
  • Osallistuaksesi tunneille sinun ei tarvitse olla "kokenut kehäkettu", vaan seuravalmennus voi olla ensimmäinen valmennustapahtumasi!
  • Myös hevosesi tottuu käymään vieraissa paikoissa ja itse opit ratsastamaan hevostasi näissä tilanteissa.

Valmennuksen hinta on 15e / tunti , TRS tarjoaa harjoitustilat käyttöön veloituksetta!

Ilmoittaudu viikkoa ennen kuukauden ensimmäistä

maanantaita: Hanna Heiskaselle p. 040 - 543 3543 tai

keskiviikkoa: Noora Ojanperälle: p. 040 - 506 6164

TERVETULOA MUKAAN KAIKKI UUDET JA VANHAT RATSASTAJAT !

HUOM! Hanna Heiskasen muuttunut valmennuspäivä!! Hanna palaa Tanskasta helmikuulla ja maaliskuun alusta valmentaa joka kuun ensimmäinen maanantai.