Seurasaitti -kotisivukilpailu on ratkennut

3.3.2004

Suomen Liikunta ja Urheilu ry:n (SLU) kaikille liikunta- ja urheiluseuroille järjestämän avoimen Sporttisaitti-kotisivukilpailun voitti Oulun Pokaali ry. Neljä muuta parasta seuraa olivat Etelä-Espoon Pallo ry, Mikkelin Luistelijat ry, Puurtilan Kisa-Pojat ry ja Suomalainen Voimisteluseura ry. Kiitokset kaikille Teille, jotka annoitte äänenne Tampereen Ratsastusseuralle.

Sata kilpailuun ilmoittautunutta seuraa sai ilmaiseksi käyttöönsä Seurasaitin jopa kolmeksi kuukaudeksi. Yleisöäänestyksen perusteella jatkoon pääsi 20 parasta Sporttisaitti-kotisivua, joista asiantuntijaraati valitsi viisi parasta.

Voittajaviisikko sai palkinnot, joiden yhteisarvo on noin 3000 euroa. Jokainen palkittu seura sai vuoden ajaksi käyttöönsä Seurasaitin, digikameran ja sen muistikortin. Lisäksi voittaja sai erikoispalkintona monitoimilaitteen, jossa yhdistyvät mustesuihkutulostin, skanneri ja kopiokone.

Ensimmäistä kertaa järjestetyn, kaikille avoimen, Sporttisaitti-kotisivukilpailun tavoitteena oli antaa kaikille halukkaille mahdollisuus tutustua seuran kotisivujen tekemiseen Seurasaitilla ja kilpailla toisten tekijöiden kanssa paremmuudesta.

Lue lisää täältä