Kilpailut ratsastettiin hienossa säässä elokuun viimeisenä viikonloppuna.
Juuli teki erinomaisen suorituksen nuorten EM kisoissa Itävallassa. Onnittelut!
Avoimien luokkien (ristikot-110cm) lisäksi päivän aikana ratsastettiin Hämeen alueen ratsastuskouluoppilaiden estemestaruudet.
Tampereen Ratsastusseuran Jenna Torikka hevosella Jam ratsasti SM-hopealle Keravalla 16.-17.6. järjestetyssä kenttäkilpailussa.
Etkö päässyt paikalle? Nyt voit ihailla TRS vikellysjoukkueiden sunnuntain näytöstä myös Youtubessa.
Kaksipäiväinen kansallinen esteratsastuskilpailu keräsi Tampereen ratsastuskeskukseen yli 200 hevosta. Viikonlopun aikana ratsastettiin 12 luokkaa, joissa nähtiin yhteensä peräti 369 suoritusta. Kaunis sää houkutteli paikalle runsaasti myös yleisöä.
Tänään sunnuntaina ratsastettiin Takkulassa Hämeen alueen PowerCup-karsinnan esteosuus. Peräti kolme seitsemästä Hämeen alueelta PowerCup-finaaliin selviytynyttä ratsastajaa edustaa Tampereen Ratsastusseuraa! Tsemppiä Elsille, Lindalle ja Ilonalle heinäkuun alussa Takkulassa ratsastettavaan finaaliin!
Ison maneesin pohjaprojekti toteutetaan kesä-heinäkuussa 2012. Kesto on korkeintaan 2 viikkoa. Syksyllä nautitaan uutukaisesta pohjasta!
Valtakunnalliset hevostaitomestaruudet ratkaistiin lauantaina 19.5.2012 Tampereen ratsastuskeskuksessa. Mukana kilpailemassa oli yhteensä 66 lasta ja nuorta.
Kilpailuissa ratsastettiin avoimien luokkien lisäksi TRS:n, KaRa:n, GWR:n ja LmR:n PowerCup-seurakarsinnat.
Suuresta lähtijämäärästä huolimatta kilpailut vietiin loppuun aikataulussa ja mukavassa keväisessä hengessä.
Ajankohtaista tietoa ratsastuskeskuksen pohjien tilanteesta ja niiden uudistamisesta.
HU kirjoitti perjantaina 16.3., että Horseforten kumppaniksi Niihamaan olisi tulossa toinen yritys. Tämä ei pidä paikkaansa vaan vuokralaisena jatkaa edelleen yksin Horseforte Oy yrittäjäpariskunta Arja ja Timo Huttusen luotsaamana.
Talvikauden 2011-2012 viimeinen Drive-In-kilpailu ja MiniCup ja KaamosCup Sponsored by Marja's Horse Shop finaalit ratsastettiin sunnuntaina 12.2.2012 Tampereen ratsastuskeskuksessa Niihamassa.
Sunnuntaina kilpaillaan Tampereen ratsastuskeskuksessa kauden 2011 - 2012 viides Drive-in-seuraestekilpailu ja Kaamos Cup 2011 spnsored by Marja's Horse Shop -finaalit. Alustava aikataulu julkaistu!
Epähuomiossa osa jäsenistä on saattanut saada jäsenmaksulaskunsa kahteen kertaan.
15.1.2012 hypättyjen drive-in-seuraestekilpailuiden tulokset on nyt julkaistu
Viime syksyn mittatilausmestaruusloimien toimittajaa on vaihdettu ja loimet saadaan tammikuun lopussa! Pahoittelemme viivästystä1
Jouluisissa Drive-In-seuraestekilpailuissa sunnuntaina 11.12.2011 hypättiin yhteensä 155 suoritusta. Kiitokset kaikille kilpailijoille, yleisölle ja toimihenkilöille!