Kilpailumaneesin pohjan uusinta

Sari Maunula
20.5.2012

Ison maneesin pohjaprojekti toteutetaan kesä-heinäkuussa 2012. Kesto on korkeintaan 2 viikkoa. Syksyllä nautitaan uutukaisesta pohjasta!

Tilaus kilpailumaneesin eli ison maneesin pohjan uusinnasta on tehty. Pohjan uusii BM Service. Referenssitoteutuksia on useita ja myös Suomesta esimerkiksi Ypäjän uusien hallien kehutut pohjat.

Jos Ely-keskus myöntää meille tukea projektiin, niin heiltä tulee myös rakennustekninen valvonta. Tämä päätös tulee 31.5.

Tampereen kaupunki tukee projektia 10 000€:lla.

Kokonaiskustannus ilman veroja on noin 90 000€. Tälle summalle on haettu lainaa pankeista. Lainaa nostetaan tarvittava määrä.

Jokainen voi osallistua rahanhankintaan muun muassa seuraavin tavoin

• ostamalla seuratakin, jotka saamme Horzelta seuralle edullisesti sponssina
  • ostamalla kompostoitua hevosenlantaa
  • jakamalla kompostoidun lannan mainoksia esim. naapurustolle, työmaalla, kauppojen ilmoitustaululle yms.
  • pussittamalla myytävää lannoitetta
  • osallistumalla kisajärjestelyihin, jotta kisoista saadaan tuottoja
  • osallistumalla mihin tahansa muuhunkin talkootyöhön seuran hyväksi

Syksyn kisat päästään pitämään uutukaisella pohjalla!

Viimeistään heinäkuussa päästään nauttimaan uudesta pohjasta niin ratsastuskoulussa, valmennuksissa ja yksin ratsastaen.

Pidetään kaikki hyvää huolta TRS:n omaisuudesta, niin kaikki voivat nauttia ratsastuksesta enemmän ja pohjat kestävän hyvinä pidempään. Hevosten jätökset on aina siivottava niin ratsastusalueilta kuin muualtakin alueelta.

Ja projekti jatkuu seuraavalla vaiheella, jota jo alustetaan rahoitusta pohjustamalla. Kenttämme on todella iso ja sinne saadaan myös kansainvälisiä kisoja, kun se on ensin kunnostettu. Ja rahoitustakin saadaan, kun on luvassa kansainvälisiä kisoja. Muna-Kana ongelma, mutta siitäkin selvitään.

Mukavaa ratsastuskautta kaikille!