Drive-In-kilpailuiden ja talven Marja's Horse Shop cuppien tulokset

12.2.2012

Talvikauden 2011-2012 viimeinen Drive-In-kilpailu ja MiniCup ja KaamosCup Sponsored by Marja's Horse Shop finaalit ratsastettiin sunnuntaina 12.2.2012 Tampereen ratsastuskeskuksessa Niihamassa.

Päivän aikana ratsastettiin 181 lähtöä ja myös isoimmissa luokissa nähtiin ilahduttavan paljon lähtöjä.

Tänä vuonna Cup-finaaleihin tarvittiin vähintään 4 pistettä (eli puhdasta suoritusta drive-in-kilpailuista). Eniten pisteitä keräsi KaamosCup sponsored by Marja's Horse Shopissa kilpaillut Maria Kukkula ja Morena. Heillä oli huimat 7 pistettä, kun enintään ratsukko olisi voinut kerätä 8 pistettä. Kahdeksaan pisteeseen ei yltänyt kukaan.

Finaalien tulosjärjestys ratkaistiin tyyliarvostelulla. Finaalien tulosjärjestys oli myös koko cupien tulosjärjestys.

MiniCup sponsored by Marja's Horse Shop voittoon ratsasti Tampereen Ratsastusseuran Karoliina Vuojolainen ponilla Theo Leo.  Toiseksi ja kolmanneksi sijoittuivat Laaksolan Ratsastusseuran Iida Tuunen Emmalla ja Nuppu Takala Tessalla. Finaaliluokassa ratsasti kaikenkaikkiaan seitsemän ratsukkoa. Kolme parasta palkittiin Marja's Horse Shopin lahjoittamin esinepalkinnoin.

KaamosCup sponsored by Marja's Horse Shop finaalissa ratsasi yhteensä 13 ratsukkoa. Voiton vei Sanna Kela ruunalla Dantos täpärällä 0,25 pisteen marginaalilla. Toiseksi sijoittui Lotta Lampinen - Kleopatra KS ja kolmanneksi Roosa Onttonen - Baboes. Koko kolmikko edusti Tampereen Ratsastusseuraa. Kolme parasta palkittiin Marja's Horse Shopin 300, 200 ja 100 euron lahjakortein.

Lämpimät kiitokset kilpailijoille, toimihenkilöille, yleisölle ja sponsorille! Tapaamme seuraavan kerran kansallisissa esteratsastuskilpailuissa Tampereen ratsastuskeskuksessa sunnuntaina 11.3.2012!!

Tulokset Drive-In-sivulla
Marja's Horse Shop