Yhdistetyn koulu- ja estekilpailun tulokset (29.4.2012)

Anni Kallio
29.4.2012

Kilpailuissa ratsastettiin avoimien luokkien lisäksi TRS:n, KaRa:n, GWR:n ja LmR:n PowerCup-seurakarsinnat.

TRS:n seuratason yhdistetty koulu- ja estekilpailu ratsastettiin sunnuntaina upeassa kevätsäässä. 76 ratsukkoa suoritti kouluosuuden maneesiin rakennetuilla radoilla, kun taas esteosuus voitiin suorittaa ulkokentällä.

Luokan 1 (He C ja 60 cm) voitti Sanni Varjolahti - Auburn Lock Tallitiimistä yhteispisteillä 3. Luokassa 2 (He B ja 80 cm) voittajaksi ratsasti TRS:n Heidi Happonen Weltinuksella pistein 4. Powercupin seurakarsinnan (He C:1 ja 80/85/90 cm) vei nimiinsä 5 pisteellä Nette Kulo - Ibris Kangasalan Ratsastajista.

Powercupissa jatkoon päässeet ratsukot saavat tietoa cupin seuraavista vaiheista omalta seuraltaan. Huomaathan, että ilmoittautuminen aluekarsintojen kouluosuuteen päättyy keskiviikkona 2.5.!
TRS:n ratsukoista aluekilpailuun voivat ilmoittautua seuraavat kuusi ratsukkoa:  Hilja Viertola - Munsboro Pakie, Elsi Pellinen - Robi IV, Saara Mantere - Vlashka v. Het Sassenbroek, Linda Niinimäki - Zagi, Ilona Vehviläinen - Pilou sekä Maria Kukkula - Morena.
Varasijoilla ovat Ulla Uusitalo - Lolita VI ja Mira Rantanen - Jingelbel van de Delthoeve.

Luokkia pystyi seuraamaan internetissä reaaliajassa, ja yksittäisten luokkien tulokset löytyvät  Equipe Onlinessa täällä. Luokkien yhteistulokset löydät tämän tiedotteen liitetiedostoista sivun alalaidasta.

Kiitokset kilpailijoille, taustajoukoille ja ahkerille talkoolaisille hyvin sujuneesta kilpailupäivästä!

Paikalla oli valokuvaaja Mirella Ruotsalainen, joka kuvasi ainakin esteosuuksia. Häneltä voi tiedustella kuvia.