Vanha uutispalsta

Ajankohtaista

Alamme julkaista poimintoja seuran jäsenlehdestä näillä sivuilla. Löydät artikkelit pdf-tiedostona kohdasta TRS Hokki - Arkisto.
Kangasalan Ratsastajat järjestää Karan, Tarin ja TRS:n jäsenille Hevoshullu Powercup seurakarsinnan kouluratsastuksessa ke 6.5. alkaen n. 17:00. HUOM!! Radan rakennus jo maanantaina 4.5. klo 19.30.
Marko Björsin klinikka perusratsastuksesta GP-liikkeisiin lauantaina 25.4.2009 klo 15-18 Tampereen Ratsastuskeskuksessa
Kesä-Hokki 2/09 ilmestyy kesäkuun alussa. Lehteen tulevat aineistot tulee toimittaa ma 25.5. mennessä toimitussihteerille sähköpostiosoitteeseen hokkitoimitus@gmail.com
TRS on jakanut jäsenilleen vuoden 2008 kilpailutulosten perusteella lähes 5000 € kilpailuavustuksina sekä stipendeinä.
Drive-In 19.4.2009 (19.4.2009)
Sunnuntaina 19.4. kisattiin taas KaamosCupin merkeissä Tampereen Ratsastuskeskuksessa. Kisoissa oli jälleen paljon ilmoittautuneita, lähtöjä oli yli 250! Kiitos kilpailijoille ja talkooporukalle jouheasti sujuneesta kisasta! Tulokset....->
TRS järjestää ale-estekilpailun nyt ensi viikonloppuna su 5.4. Ilmoittautumisaikaa on hieman jatkettu!
Vuoden 2008 parhaat palkitaan TRS:n kevätkokouksessa torstaina 26.3.2009 klo 18
Jäsenlehtemme numero 1/2009 on valmisteilla ja se ilmestyy huhtikuun alkupuolella.
KaamosCup'in molempien osien eli SatulaCup ja MiniCup pistetilastot on päivitetty kolmen osakilpailun jälkeen. Tarkista oma tilanteesi!
TRS KEVÄTKOKOUS (6.3.2009)
TRS:n kevätkokous pidettiin Tampereen Ratsastuskeskuksen ison maneesin puffassa to 26.3.2009 klo 18.
Edellisessä kisassa oli mukavasti melkein kolmesataa lähtöä! Maaliskuun puolessa välissä odotamme vastaavaa lähtijämäärää. Kilpailukutsuun on tehty joitain muutoksia. Lue lisää!!
DriveIn-seurakilpailuiden osanottajien kesken arvottiin pääsylippuja Hevoset09-messuille 20.-22.3.2009. Messut järjestetään Tampereen Pirkkahallissa.
Lähes kaikki kilpailulisenssilaskut toimitettu kisaajille. Lue, miten toimia, jos et ole saanut uutta laskua.
Sunnuntaina 15.2. kisattiin taas KaamosCupin merkeissä Tampereen Ratsastuskeskuksessa. Kisoissa oli ennätyksellisesti lähtöjä - 275! Tulokset löydät täältä>>
TRS:n sääntökoulutus on avoinna kaikkien seurojen jäsenille. TRS:n sääntökoulutus pidetään 16.2.2009 klo 18 alkaen Tampereen Ratsastuskeskuksessa. Mukaan myös harjoitus- tai seurakisoissa kisaavat sekä nuorten kisaajien vanhemmat ! (DriveIn kisoissa kuulutettiin ikävä kyllä väärää päivämäärää)
Seuran kouluvalmennus pyörähti käyntiin. Valmentajana tällä kaudella Kirsi Tuominen. Seuraava valmennus 8.2 ja jatko: 8.3. 13.4. 10.5.
TRS:n järjestämä heppakerho alkaa maanantaina 16.2. Niihamassa klo. 17.00. Kerho on suunnattu 7-12 vuotiaille ja on maksuton!
Pikkumaneesi, Iso maneesi ja ulkokenttä ovat sekä TRS:n jäsenten ja tallin yksityishevosten omistajien että muiden hevosharrastajien tai yhteistyökumppanien käytettävissä korvausta vastaan.
Valmennus- ja koulutusjaoksen kokous pidetään torstaina 12.2.2009 klo 18 ison maneesin puffassa. Aiheesta kiinnostuneet mukaan.
RSS ATOM