TRS:n sääntökoulutus ma 16.2.2009

9.2.2009

TRS:n sääntökoulutus on avoinna kaikkien seurojen jäsenille. TRS:n sääntökoulutus pidetään 16.2.2009 klo 18 alkaen Tampereen Ratsastuskeskuksessa. Mukaan myös harjoitus- tai seurakisoissa kisaavat sekä nuorten kisaajien vanhemmat ! (DriveIn kisoissa kuulutettiin ikävä kyllä väärää päivämäärää)

Koska SRL järjestää tänä vuonna KS I:n koulutustilaisuuden sääntökouluttajille (jossa tehdään linjaukset uusista säännöistä) vasta 31.1, siirtyy TRS:n sääntökoulutus ja sääntökoe maanantaille 16.2.2009.

Tilaisuus alkaa klo 18 Niihaman ison maneesin kahviossa. Hinta TRSläisiltä 3€ ja muiden seurojen jäseniltä 5€. Hinta sisältää kahvin ja pullan.

Mikäli haet uutta lupaa tai muutat aluelupaasi kansalliseksi luvaksi tulee sääntökoulutuksessa käydä ja suorittaa sääntökoe hyväksytysti.

Huom! Vuoden 2007 aluelupalaisten tulee käydä sääntökoulutuksessa, jotta luvan pankkisiirto tulee automaattisesti, kun jäsenmaksu on kirjautunut liiton rekisteriin.

Vuoden 2008 lupansa maksaneille tulee kilpailuluvan pankkisiirto automaattisesti jäsenmaksun kirjauduttua liiton rekisteriin!

Tämä sääntökoulutus on erittäin hyödyllinen kaikille kisaajille. Myös niille kisaajille, jotka kisaavat vain harjoitus- tai seurakilpailuissa. Suosittelemme ehdottomasti sääntökoulutusta kaikille kisaajille sekä myös nuorten kisaajien vanhemmille. Sääntökoulutukseen voi siis osallistua, vaikka ei suorittaisikaan sääntökoetta eikä aio anoa aluelupaa.

Suositeltavaa on ilmoittaa osallistumisestaan viimeistään 13.2.2009 sähköpostillla trsry@kolumbus.fi . Näin varmistamme kaffeen ja pullan riittävyys tilaisuudessa.

Tervetuloa