Vuoden 2008 kilpailuavustukset ja stipendit jaettu

20.4.2009

TRS on jakanut jäsenilleen vuoden 2008 kilpailutulosten perusteella lähes 5000 € kilpailuavustuksina sekä stipendeinä.

Kilpailuavustuksia kilpailumenestyksen perusteella sai 15 seuran jäsentä. Laura Rantala, Henriikka Heiskala, Nita Raiskio, Sari Lundén, Sanna Siltakorpi, Anna-Julia Kontio, Maiju Mallat, Siiri Lahtinen, Emma Tuominen, Emma Hoikkala, Annukka Nyberg, Jasmin Seppälä, Ville Kulkas, Matilda Kulkas ja Kati Koiso.

Lisäksi kahdelletoista jäsenelle jaettiin stipendi.

Stipendin kansainvälisestä menestyksestä saivat Ville Kulkas, Sanna Siltakorpi, Anna-Julia Kontio sekä Maiju Mallat.

Tunnustusstipendin saivat Henriikka Heiskala, Emma Hoikkala, Emma Tuominen, Kati Koiso sekä Elina Blom.

Kannustusstipendi myönnettin tänä vuonna Nita Raiskiolle, Annukka Nybergille sekä Erika Kuusimäelle.

TRS onnittelee palkittuja jäseniään sekä myös muita kisakentillä viime vuonna menestyneitä. Kunniakierros oikeaan...