Vuoden 2009 kilpailulisenssit

26.2.2009

Lähes kaikki kilpailulisenssilaskut toimitettu kisaajille. Lue, miten toimia, jos et ole saanut uutta laskua.

Kansallisen kilpailulisenssin vuonna 2008 lunastaneet

Kaikille niille kisaajille, joilla on ollut vuonna 2008 TRS:n myöntämä kansallinen A- tai B-lisenssi ja jotka ovat maksaneet TRS:n jäsenmaksun vuonna 2009, on toimitettu vuoden 2009 kilpailulisenssimaksu viimeistään viikolla 7. Lasku on lähetetty sähköpostilla niille, joiden sporttirekisteritiedoissa on sähköpostiosoite, muille se on lähetetty tavallisessa postissa.

Mikäli et ole saanut laskua, niin ota yhteys trs.klupa@kolumbus.fi . Muutamia vääriä sähköpostiosoitteita on tullut esille.

Alueluvan vuonna 2008 lunastaneet

Kaikille niille kisaajille, joilla on ollut vuonna 2008 TRS:n myöntämä aluelisenssi ja jotka ovat maksaneet TRS:n jäsenmaksun vuonna 2009 ja jotka ovat suorittaneet sääntökokeen vuonna 2008 tai vuonna 2009, on toimitettu vuoden 2009 kilpailulisenssimaksu viimeistään viikolla 8. Lasku on lähetetty sähköpostilla niille, joiden sporttirekisteritiedoissa on sähköpostiosoite, muille se on lähetetty tavallisessa postissa.

Vuonna 2008 aluluvan saaneita ja vuoden 2009 jäsenmaksun maksaneita, mutta sellaisia jotka eivät ole suorittaneet sääntökoetta, on rekisterissämme vielä viitisentoista. Jos sinulla on jotain epäselvää lisenssin uusimisessa, ota yhteys trs.klupa@kolumbus.fi .

Uutta kilpailulupaa vuonna 2009 TRS:ltä anoneet

Uutta kilpailulupaa anoneille on kilpailulisenssilasku lähetetty sähköpostilla heti, kun on saatu tieto sääntökokeen suorituksesta ja kun vuoden 2009 jäsenmaksu on näkynyt sporttirekisterissä.

Maksa lisenssi ajoissa

Muista maksaa lisenssisi ajoissa, sillä maksun kirjautuminen Kipaan vie aikansa, etkä pysty ilmoittautumaan kisoihin ennenkuin maksu näkyy Kipassa.

Yleistä

Kun nyt on selvitty alkuvuoden luparuuhkasta (57 kansallista A- tai B-lisenssiä sekä 45 aluelupaa), jäsenmaksutietojen tarkastaminen ei ole enää päivittäistä, joten varaudu siihen, että lisenssilasku ei tule enää tässä vaiheessa välttämättä heti.

SRL:n ohjeiden mukaan lisenssilaskua EI saa tehdä, ennenkuin jäsenmaksu on maksettu. Tästä ei seura voi tehdä poikkeusta, vaan tätä(kin) sääntöä TRS noudattaa.