Vanha uutispalsta

Tampereen Ratsastusseuraan uusi jaos.
Kilpailut ja tapahtumat -valikon alle on lisätty oma sivu jäsentallien tapahtumakalenterille. Käy tutustumassa.
Etsintäkuulutus (9.5.2008)
Seuran jakamien kiertopalkintojen historian selvitystyö on käynnissä. Jos tiedät jotakin kiertopalkintoihin liittyvää, ota yhteyttä Rituun. Erityisen kallisarvoisia olisivat tiedot muutamasta kadonneesta kiertopalkinnosta.
Taas on se aika vuodesta, että pitää laittaa PAIKAT KUNTOON sunnuntaina 18.5. klo 13 alkaen Tampereen Ratsastuskeskuksessa, Niihamankatu 18.
Tervetuloa este- ja kouluratsastuksen harjoituskilpailuihin Tervakiven Ratsutilalle kevään ja kesän aikana! Kilpailuissa ratsastetaan Tervakivi Cup 2008.
Terssiläisten tuloksia omissa alue-estekisoissamme 27.4.2008 Täydelliset tulokset löydät alempana olevasta uutisesta.
Terssiläisten kisatuloksia alkukauden kotimaan kansallisista kisoista
Drive-In 9.3.2008. (29.4.2008)
Drive-in kisan 9.3 tulokset päivitetty 28.4.08!
Alue-estekilpailun tulokset sivuillamme.
Seuran jäsenlehti on jälleen työn alla ja pyritään saamaan jäsenille huhtikuun aikana.
Hei kaikki hevoshullut! On korkea aika suunnitella Hevoshullu Powercupiin osallistumista! Huomatkaa muuttunut aikataulu!!
Suomen Islanninhevosyhdistys SIHY järjestää Tampereen ratsastuskeskuksessa 6.4. iloisen perhepäivän, missä pääosassa ovat hienot islanninhevoset.
TRS KEVÄTKOKOUS (3.3.2008)
TRS:n kevätkokous pidetään to 27.3.2008 klo 18 Ratsastuskeskuksen Isossa kahviossa.
TRS aloittaa pienehkön tauon jälkeen seuravalmennukset sekä esteratsastuksessa että kouluratsastuksessa. Hakeutuminen valmennuksiin tapahtuu sähköpostilla. Laita hakemuksesi välittömästi liikkeelle, mutta viimeistään kuitenkin 10.3. mennessä!
Vuoden 2008 toinen drive-in estekisa hypättiin sunnuntaina 17.02. Tämä oli samalla tämän talven Kaamos Cup:in viimeinen osakilpailu. Cup tulokset päivitetty!
Suurin osa kilpailulupien pankkisiirroista on postitettu. Mikäli et saa kilpailuluvan pankkisiirtoa lähipäivinä niin tarkista, että olet maksanut jäsenmaksusi ja suorittanut sääntökoulutuksen joko vuonna 2007 tai 2008.
Kisaajat tahtovat lisää ja niin tehdään kun halutaan! KaamosCupin osakilpailu käydään vielä helmikuussa, mutta maaliskuulle otetaan uusi mahdollisuus valmistautua kesäkauden kisoihin.
Jäsenmaksut 2008 (24.1.2008)
Kun maksatte jäsenmaksuja huomatkaa, että ne maksetaankin SRL:n tilille Tapiola -pankkiin. Käyttäkää ehdottomasti viitenumeroa!! Se kohdistaa maksunne ja vain näin saatte esim HIPPOS -lehden. Jäsenmaksujen eräpäivä on jo pe 25.1.2008!!!
Jopa lehdistössä huomioitu K-30 kisa saa jatkoa nyt ensi lauantaina 26.1.2008 kun kisataan järjestyksessä toinen K-30.
Terssiläisiä oli taas mukavasti vuoden 2007 kansallisten- ja kansainvälisten kisojen rankinglistoilla. Valiomerkin sai vuodelta 2007 Anna-Julia Kontio sekä junioreissa että poneissa.
RSS ATOM