Terssiläiset omissa alue-estekisoissamme

7.5.2008

Terssiläisten tuloksia omissa alue-estekisoissamme 27.4.2008 Täydelliset tulokset löydät alempana olevasta uutisesta.

TRS:n alue-estekisat 27.4.2008 Tampereen Ratsastuskeskuksessa

Kisoissa oli 177 lähtöä, mukavan leppoisa tunnelma ja auringonpaistetta. Ja koska TRS on tänä vuonna 82 vuotias, niin hevosnumeron 82 ratsastaja sai pienen palkinnon (sama tapa jatkunee kauden muissakin kisoissa, pysy kuulolla ja osallistu kisoihin).

Terssiläisten tuloksia

Seuraluokassa 1, 70 cm, sijoittui Hanna Nikkilä / Fürst viidenneksi. Lisäksi luokassa ratsastivat Ida Saarikko (8.), Jukka Laurila (9.) sekä Jaana Hanhonen-Helenius (10.).

Seuraluokassa 2, 80 cm, ijoittuivat Nita Raiskio /Talsi kolmanneksi, Hanna Nikkilä / Fürst yhdeksänneksi ja Tuija Rosenqvist / Elo Tuulia kymmenenneksi. Lisäksi luokassa ratsastivat Tuija Rosenqvist (27.), Jaana Hanhonen-Helenius (29.), Eeva Pirttijoki (31), Hanna Nikkilä (34.), Emmi Saarikko (44.), Arja Uusinarkaus-Lahtinen (46.), Sanna Lahtinen (48.), Meri Paju sekä Ida Saarikko.

Luokassa 3, 90 cm alueluokka, voiton otti Nita Raiskio / Talsi, sijoittuivat Hanna Nikkilä / Jere kahdeksanneksi ja Eeva Pirttijoki / Exclusive Europa yhdeksänneksi. Lisäksi luokkaan osallistuivat Emmi Saarikko (11.), Tuija Rosenqvist (12.), Tiina Viljamaa (17.), Titta Helin (20.), Tuija Rosenqvist (22.), Marja Tetri-Rantanen (27.) Tiina Viljamaa (32.) sekä Jasmin Ranta-Aho ja Arja Uusinarkaus-Lahtinen.

Luokassa 4, 100 cm, saatiin kaksoisvoitto terssiin ja sijoituksistakin puolet. Luokan voitti Nita Raiskio / Vancouver, toinen oli Tiina Viljamaa / Leander, neljäs Tytteli Tetri-Rantanen / Lipizana ja viides Tytteli / Agadir. Lisäksi mukana olivat Titta Helin (12.), Tiia Rantanen (13.), Tiina Viljamaa (19.), Jasmin Seppälä (21.), Annikatri Alajärvi (23.) sekä Rosa Salonen.

Luokassa 5, 110 cm, sijoittuivat Tiia Rantanen / Cornwall toiseksi ja Nita Raiskio / Vancouver neljänneksi. Lisäksi osallistuivat Heidi Lammi (7.) ja Annikatri Alajärvi (11.).

Luokassa 6, 120 cm, ainoa terssiläinen oli kolmas: Heidi Lammi (Helena Hallakko).

Onnittelemme voittajia, sijoittuneita ja kaikki kisoihin osallistuneita. Kunniakierros oikeaan, olkaa hyvä...