SEURAVALMENNUKSET ALKAVAT!!

2.3.2008

TRS aloittaa pienehkön tauon jälkeen seuravalmennukset sekä esteratsastuksessa että kouluratsastuksessa. Hakeutuminen valmennuksiin tapahtuu sähköpostilla. Laita hakemuksesi välittömästi liikkeelle, mutta viimeistään kuitenkin 10.3. mennessä!

TRS järjestää seuravalmennuksia v 2008 sekä tukee jäseniään maksamalla osan niiden kuluista. Valmennukset pidetään Tampereen Ratsastuskeskuksen maneesissa / kentällä maaliskuusta lokakuuhun.

Alustavat valmennuspäivät ovat

esteet:   ma 17.3, la 5.4, ma 28.4, pe 23.5, ma 25.8, ma 6.10 ja ma 27.10.

koulu:  la 15.3, ma 7.4, la 3.5, ma 12.5, la 2.8, ma 8.9, ma 20.10.

Valmentajat

Estepuolen valmentajina toimivat Anna Kärkkäinen, Ville Kulkas, Susanna Kankaansivu ja Tytteli Tetri-Rantanen. Koulua valmentavat Tepa Terttu Sillantie ja Ninette Schanner.

Maksu

Valmennusmaksu ratsukolle on 10 e / valmennustunti. Valmennukset maksetaan etukäteen (yht 70 e). Mikäli ratsukko ei pääse osallistumaan johonkin valmennukseen, tulisi ottaa hyvissä ajoin yhteyttä valmennuksien avustajiin, este - Sanna ja koulu - Susanne. Ratsukon tilalle yritetään järjestää sijainen. Itselleen voi myös ehdottaa sijaista. Sijaisen tulee olla saman tasoinen, kuin varsinainen ratsukko sekä TRS:n jäsen. Mikäli sijaista ei löydy, tuntihintaa ei kuitenkaan palauteta.

Hakemukset

Seuran jäsenet voivat hakea valmennuksiin 10.3.2008 mennessä. Hakemukset lähetetään alla oleviin sähköpostiosoitteisiin 10.3 mennessä estevalmennuksiin sanna.nyberg@kolumbus.fi ja kouluvalmennuksiin susanne.kuusimaki@luukku.com

Viestiin tiedot: ratsastajan nimi, ikä, osoite ja puhelinnumero, ratsun nimi, poni/hevonen, ratsukon taso: este - seura / alue / kansallinen  koulu- HeC, HeB, HeA / millä tasolla kisannut

Jos ilmoittautuneita ei ole liian paljon, on mahdollista päästä molempiin valmennuksiin. Ilmoittaudu kuitenkin siihen osoitteeseen, mihin valmennukseen haluat ensisijaisesti ja laita viestiin tieto, jos olet halukas osallistumaan molempiin valmennuksiin.

Tervetuloa!