Vanha uutispalsta

Ajankohtaista

Valjakkoajo 20-v Suomessa, kaiken näköisiä ja kokoisia valjakoita Tampereen ratsastuskeskuksessa. TRS :n Päivi Jaakkonen nappasi myös sijoituksen ja myös TRS:n Ella Asumaniemi palkitiin symppispalkinnolla.
Kenttäratsastuksen PM kilpailut Tanskassa ja ponien ja junioreiden esteratsastuksen Baltic Cup Tanskassa
TRS-mestaruuskisat (23.9.2007)
TRS-mestarit ja seurakoulu ja -estekilpailujen tulokset ovat nyt selvillä.
TRS järjestää matkan Helsinki International Horse Show:n World Cup -näytökseen sunnuntaina 21.10.2007. Matka toteutuu, jos ilmoittautuneita on yli 30.
JIIHAA!!!! (11.9.2007)
Lännenratsastuksen SM -kilpailu lähestyy! Harvinainen tilaisuus nähdä lännenratsastusta SM-tasolla. Lisämausteena kilpailevat valjakot lauantaina aamulla valjakkoajon 20v-juhlakilpailussa.
Maiju Mallatille kultaa Suomenhevosten estemestaruuksista ja pronssia koulumestaruuksista
Terssiläisten kansallisten luokkien sijoituksia ja SM-luokkien tuloksia Suomenhevosten kuninkaallisista Ypäjältä, Laakson estekisoista, Tuomarinkylän koulukisoista, Helsingin ja Luvian estekisoista, joukkue-esteratsastuksen SM-Kisoista, Kangasalan estekisoista, Kokkolan koulukisoista, Lahden koulukisoista, kenttäkisoista Keravalta, Oulun Pokaalista, Ypäjän kisaviikolta, Kuopion SM-kisoista, Oriveden koulukisoista
TRS:n mestaruudet ratkaistaan tänä vuonna kouluratsastuksessa la 22.9.2007 klo 10 alkaen ja esteratsastuksessa seuraavana päivänä su 23.9.2007 klo 9.00 alkaen.
Lahden Takkulassa ratsasti TRS:n koulujoukkue hopealle Hämeen alueen joukkuemestaruuskisoissa.
Esteratsastuksen finaaliviikonloppu Helsingissä tiesi palkintosadetta terssiläisille. Racing Trophyssä loisti Maiju Mallat. Tapiola Grand Prix (nuorten ja senioreiden sarjoissa) ja Volvo Ranking-kisassa loistivat Ville Kulkas, Anna-Julia Kontio ja Elina Blom
TRS:n Sanna Siltakorpi hevosellaan Baro paras suomalainen.
Sanna Siltakorvelle hopeaa
Teivon raviradalla järjestetään 26.8.2007 klo 12 alkaen (Expo-alue avautuu jo klo 11) perinteinen Passion tapahtuma.
SM-esteistä kultaa ja pronssia terssiläisille!
Haluamme pitää olosuhteet sekä ratsastuskoulun toiminnan että kilpailujen kannalta mahdollisimman hyvinä. Viime vuonnahan jo saimme uuden hiekkakerroksen kentälle.
SRL Hämeen alue järjestää matkan Tallinna International Horse Showhun lokakuun alussa 5-7.10. Tule mukaan!
Terssiläisten sijoituksia kansallisissa este-, koulu-, kenttä- ja valjakkokisoissa alkukesän aikana.
Ranskassa juniorien esteratsastuksen EM-kilpailussa hypättiin useana päivä osakilpailu. Juuli kilpaili hienosti ja pääsi hyppäämään mitaleistakin!
Lännenratsastuksen huippu, NICO HÖRMANN pitää Tampereen Ratsastuskeskuksessa valmennustilaisuuden la 4.8. Tilaisuuden järjestää Polar Circle Quarter Horses Oy. Länneratsastuksen SM-kilpailu puolestaan on Ratsastuskeskuksessa syyskuun lopussa 29-30.9.
Tampereen Ratsastuskeskuksen kentän kunnostustyö on nostanut ylös kiviä, jotka pitää saada pois ennen kuin kenttä on valmis. Tule mukaan!
RSS ATOM