Alkukesän tuloksia

30.7.2007

Terssiläisten sijoituksia kansallisissa este-, koulu-, kenttä- ja valjakkokisoissa alkukesän aikana.

Tampereen Ratsastusseuran ratsukkojen sijoituksia kansallisissa kilpailuissa kesä-heinäkuun aikana. Tässä kansallisten luokkien sijoittuneet. Näiden kisojen yhteydessä terssiläislle tuli myös sijoituksia alueluokissa ja paljon hyviä tuloksia, jotka jäivät juuri sijoittuneiden ulkopuolelle, mutta niitä ei ole seuraavassa (Osasta kisoista oma uutisensa). Kisojen täydelliset tulokset kipasta.

Onnittelut sijoittuneille ja kaikille kisoihin (myös aluekisoihin) osallistuneille.

Esteratsastusta

Kangasalan kansalliset estekisat 8.7.2007

120cm luokassa sijoittui toiseksi Sari Lunden/Levad Z. 130 cm luokassa Matilda Kulkas/Regent oli toinen ja Sari Lunden/Levad Z kolmas.

Kansalliset estekisat Turun Metsäellä 13.-15.7.2007

Pikkuponien ensimmäisessä SM osakilpailussa 100 cm tasolla Henriikka Heiskala/Constantinus oli toinen. 120 cm luokan voitti Sari Lunden/Levad Z.

120 cm luokassa Henriikka Heiskala/Friendly Face sijoittui seitsemänneksi.

Pikkuponien toisessa SM osakilpailussa 110 cm tasolla Henriikka Heiskala/Constantinus oli kolmas.

Isojen ponien toisen SM-osakilpailun 120 cm tasolla voitti Anna-Julia Kontio/Jessy.

130 cm luokassa neljäntenä oli Elina Blom/Certina. 120 cm luokassa kolmantena oli Henriikka Heiskala/Friendly Face.

Pikkuponien kolmannen SM osakilpailun 110+115 cm tasolla voitti Henriikka Heiskala/Constantinus.

Isojen ponien kolmannessa SM-osakilpailussa 120+130 cm tasolla Anna-Julia Kontio/Jessy oli toinen.

130 cm luokassa Anna-Julia Kontio/Brunello oli viides.

Esteratsastuksen SM, poniratsukot
Isot ponit: Hopeaa
Anna-Julia Kontio / Jessy

Pienet ponit: Pronssia Henriikka Heiskala / Constantinus

Hangon kansallinen kilpailu 20.-22.7.2007

Nuorten hevosten luokassa sijoittuivat Mallat Maiju/ Kennzo De Conte ja Rantala Laura/ Rosenstolz.

Suomen hevosten 110 cm luokan voitti Maiju Mallat/Ponuveikko. 120 cm luokassa Mallat Maiju/ Charlemagne oli toinen. 130 cm luokassa Korhonen Sonja-Maria/ Isabellina oli kolmas ja

Mallat Maiju/ Caravelle neljäs.  Samassa jaetussa luokassa Ville Kulkas/Olord oli kahdeksas.

5-vuotiaiden 110 cm luokassa sijoittui Mallat Maiju/ Kennzo De Conte. 120 cm luokassa toiseksi tuli Korhonen Sonja-Maria/ Ultraschall ja Mallat Maiju/ Charlemagne oli kolmas sekä Mallat Maiju/ Ponuveikko neljäs.

135 cm luokassa Ville Kulkas sijoittui toiseksi hevosella Olord, neljänneksi hevosella Arielle ja sai vielä sijoituksen 12 hevosella Victory-M.

5-vuotiaiden hevosten 110/120 cm luokassa sijoittui Mallat Maiju/ Kennzo De Conte. 130cm pikkufinaalissa sijoittui seitsemänneksi Ville Kulkas/Airwaves. Ja jaetussa luokassa myös Maiju Mallat/ Charlemagne oli toinen ja Ville KUlkas/Olord oli kahdeksas.

Tapiola GPssä Ville Kulkas/Victory-M oli kuudes.

Messilän kansalliset estekisat 27.-29.7.2007

120 cm hevoshullu poni gp luokassa Henriikka Heiskala /Constantinus oli viides.

Suomenhevosten kummajaiset Urjalassa 20.-22.7.2007

Pienhevosten 80 cm kolmas oli Anna Kärkkäinen /Ukkosen Poika. 80 cm luokassa kolmas oli Anna Kärkkäinen/Yrmeli. 80 cm luokassa kahdeksas Anna Kärkkäinen/Yrmeli. Pinehevosten mestruuden toisella kierroksella neljäs oli Anna Kärkkäinen/A.T.Ukko-Myrsky.

Pienhevosten estemestaruus 2007
Neljäs Anna Kärkkäinen - A.T. Ukkomyrsky, viides Anna Kärkkäinen - Ukkosen Poika

Kenttäratsastusta

Kansalliset kenttäratsastuskisat 14.-15.7.2007 Hattulassa

Helppo (lyhyt), Helppo kenttäcup 3, avoin kaikille luokan voitti Ann-Niina Kiviniitty hevosellaan Zinnia.

Vaativa B sh (lyhyt) Prix de Suomen Hippos, Suomenhevosten Mestaruus, avoin suomenhevosille voitti Maiju Mallat hevosellaan Nauriskydön Zil.

Kouluratsastusta

Kansalliset kouluratsastuskisat Luvialla 16.6.2007

Helppo A:FEI:n World Dressage Challenge test B 2001 luokassa Maiju Mallat/ Pilven Velho oli toinen ja Maiju Mallat Ponuveikko viides.

Kansalliset kouluratsastuskisat Siilinjärvellä 7.-8.7.2007

Helppo A, FEI World Dressage Challenge-test B 2001 luokassa kolmanneksi tuli Emma Tuominen /Aladins.

Vaativa A, FEI joukkueohjelma nuorille ratsastajille 2004 luokassa kolmas oli Kati Koiso /Wapita.

Vaativa B, FEI junioreiden esiohjelma 2006 luokassa kolmantena oli Emma Tuominen/Vandal.

Prix St Georges 2000, Tapiola Small Tour luokan viides oli Kati Koiso/Wapita.

Kansalliset kouluratsastuskisat Kontiolahdella 14.-15.7.2007

Helppo B:3 2003 luokan kuudes oli Hanna Heiskanen/Maranello.

Kenttäkilpailuohjelma n:o 6 2000, avoin 6-vuotiaille hevosille luokan neljäs oli Hanna Heiskanen/Marte Meo.

Kenttäkilpailuohjelma n:o 6 2000 luokan voitti Hanna Heiskanen /Maranello.

Helppo A:4 2003 luokassa oli viides Hanne Heiskanen/Maranello.

Vaativa B:1 1987 luokassa neljäs oli Saija Siuko/Fux.

Kansalliset kouluratsastuskisat Lappeenrannassa 27.-29.7.2007

Prix st Georges 2000, I-NSM osakilpailussa neljäs oli Emma Tuominen/Vandal.

Helppo A:2 2003 luokassa kolmas oli Emma Tuominen /Aladins.

Intermediate 1 2002, 2.Tapiola Small Tour luokassa viides oli Kati Koiso/Wapita.

Vaativa B FEI Henkilökohtainen ohjelma junioreille 2006 luonan toinen oli Emma Tuominen/Vandal.

Helppo A, FEI CCI/CIC* B Kenttäkilpailuohjelma 2005 luokan neljäs oli Emma Tuominen/Aladins.

Kansalliset kouluratsastuskisat Kajaanissa 28.-29.7.2007

Helppo A, FEI:n CCI/CIC* B-kenttäkilpailuohjelma 2005 luokan voitti Maiju Mallat /Pilven Velho.

Helppo A:2 2003 luokan voitti myös Maiju Mallat/Pilven Velho, samoin kuin luokan Helppo A, FEI:n* -kenttäkilpailuohjelma poneille 1997.

Valjakkoajoa

Kansallinen valjakkokilpailu Urjalassa 13.-15.7.2007

Kansallinen/helppo-luokassa toiseksi tuli Janette Sinkkonen/ Ljosprins. Kolmas Päivi Jaakkonen/Peacock.