Anna-Julia Kontio voitti hienosti Helsinki International FIM Horseshowssa Radison SAS Finnish Open & Baltic International -luokan. Luokassa oli 32 kovaa kilpakumppania. Juuli ratsasti hevosella Rio Nuevo, jonka omistaja on Anne Seppälä.
TRS takkeja (9.10.2006)
TRS takkeja voit edelleen tilata Ratsukellarista. Käy liikkeessä katsomassa, sovittamassa ja tilaamassa.
Seuran mestaruudet vuonna 2006 on jaettu Tampereen Ratsastuskeskuksessa 1. ja 8.10.2006 järjestetyissä alue-este- ja -koulukilpailuissa. Tulokset molemmista kilpailuista löytyvät yläpalkin Kilpailut ja tapahtumat -osion alta Kilpailu- ja tapahtumakalenterista.
Päivitämme nettisivuja. Valmista pitäisi olla vuodenvaihteeseen mennessä. Pahoittelemme mahdollisia katkoksia sivujen käytössä. :-)
Drive-In 2007 (26.9.2006)
Suosittu Drive-In kilpailusarjamme järjestetään loppuvuoden ja alkuvuoden aikana.
KaamosCup 2007 (26.9.2006)
Tänäkin talvikautena järjestetään KaamosCup 2007 esteratsastuksessa. Osakilpailut ratsastetaan Drive-In kisojemme yhteydessä.
Viikonvaihteessa ratsastettu estejoukkue-SM päätyi TRS:n joukkueen selkeään voittoon. Joukkueessa ratsastivat Matilda Kulkas, Juuli Kontio, Maiju Mallat ja Ville Kulkas.
Kaikki talkoolaiset ovat tervetulleita Tattis-tilaisuuteen Kristillaan nyt perjantaina 18.8.2006 klo 17 - 22!
Jenny Kainulainen hyppäsi suoraan SM-esteiden korkeimmalle korokkeelle. Kokeneet konkarit Thomas Ehrnrooth ja Raimo Aaltonen saivat tyytyä himmeämpiin mitaleihin.
TRS:n juhlakisojen huipennus oli jännittävä nuorten SM-kilpailu. MATILDA KULKAS lähti takaa-ajoon viimeiselle kierrokselle ja selvitti radan hienosti ja nousi niukasti ohi hopeaa seuralle tuoneen veljensä, Ville Kulkkaan!
Anna-Julia Kontio voitti sunnuntaina Humu-Pekan muistokilpailun ja sai nimensä komeaan yli kolmekymmentä vuotta kiertäneeseen pokaaliin!
TRS:n juhlakisojen huipennus oli jännittävä nuorten SM-kilpailu. MATILDA KULKAS lähti takaaajoon viimeiselle kierrokselle ja selvitti radan hienosti ja nousi niukasti ohi hopeaa seuralle tuoneen veljensä, Ville Kulkkaan!
Este-SM 2006 (6.8.2006)
Jenny Kainulainen hyppäsi suoraan SM-esteiden korkeimmalle korokkeelle Kokeneet konkarit Thomas Ehrnrooth ja Raimo Aaltonen saivat tyytyä himmeämpiin mitaleihin
Esteratsastuksen SM-kilpailu 4.-6.8.2006 TRS 80 v. juhlakilpailu. Kilpailussa ratsastetaan mm. nuorten ja seniorien SM-kilpailu, Racing Trophy -osakilpailu sekä Helsinki International FIM Horse Show -rankingkilpailu.
Viime viikonloppuna ratsastaettiin Turussa Turun maljasta ja kenraalin maljasta sekä monista muista luokkavoitoista.
Tänä vuonna HevosHullu -karsinta on yhteinen KARAn, TaRin ja TRS:n ratsukoille. Kilpailu on jo ensi sunnuntaina 7.5. Pohtiolammella.
Tampereen Ratsastusseuran Western-jaostolla on nyt uudistetut kotisivut. Käy tutustumassa!
Piirustuskilpailun piirustukset on arvioitu ja palkinnot jaettu. Kiitos kaikille osallistuneille taiteilijoille. Kilpailun työt ovat vielä nähtävillä Niihaman ison maneesin kahvioissa.
Tervetuloa seuraamaan aluekouluratsastuskilpailuja Tampereen Ratsastuskeskukseen, Niihamaan, sunnuntaina 9.4 klo 10.00 alkaen. Luokan 3 ohjelma löytyy 2005 kouluohjelmakirjasta ja tästä tiedotteesta.
Tampereen Ratsastusseuraa edustava Anna-Julia Kontio hyppäsi sijoituksille viikonlopun Baltic Cup -estekilpailuissa Grevagårdenin ratsastuskeskuksessa Skövdessä Ruotsissa.