MANTELI UITETTIIN KULTAMITALISTINA!! VILLE TOI SEURALLE HOPEAA!!

8.8.2006

Märkää
Palintojenjaossa
onnea
Ville

TRS:n juhlakisojen huipennus oli jännittävä nuorten SM-kilpailu. MATILDA KULKAS lähti takaa-ajoon viimeiselle kierrokselle ja selvitti radan hienosti ja nousi niukasti ohi hopeaa seuralle tuoneen veljensä, Ville Kulkkaan!

TRS 80 v. juhlakilpailun päätöspäivänä koettiin todellisia huippuhetkiä, kun nuorten SM-kulta- ja hopeamitalit päätyivät oman seuran Matilda ja Ville Kulkkaalle.

Ennen 145 cm:n estekorkeudessa ratsastettua kolmannen osakilpailun ratkaisevaa toista kierrosta johtopaikkaa piti Ville hevosellaan R Anubertha 5.

Kolme pudotusta tiputti ratsukon kuitenkin hopealle, sillä Matildan ja Jalinka V:n rohkealla ja tarkalla työskentelyllä saavuttama puhdas rata vei ratsukon yhteistuloksissa Villen ja Anuberthan ohi.

Toiselle kierrokselle päässeiden kahdeksan parhaan ratsukon joukossa oli mukana hienosti myös kolmas Tampereen Ratsastusseuran edustaja, Sonja-Maria Korhonen Enatralla

-Ratsastin ilman paineita, takaa-ajoasemista. Hevoseni oli aivan uskomattoman hyvä, erityisesti toisella kierroksella, kertoi nuori kultamitalisti.

Ylänteen radat olivat isoja ja teknisiä tehtäviä oli paljon. Koko ajan oli oltava tarkkana. Kisasta tuli tosi jännittävä kun erot olivat niin pienet, Matilda kertoi.